|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
God bok for førstegangsfarMin samboer blir far for første gang i sommer. Hos legen fikk vi en bok, men det var for de som venter barn igjen. Jeg gjør det, men ikke han. Han er voksen, over 40, så jeg ønsker noe for "modne fedre".
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God bok for førstegangsfarhttp://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=2594506
|
|
|
|
#3 |
|
Kakemonster
|
Sv: God bok for førstegangsfarJeg kjøpte Verdens beste pappa til mannen da vi ventet førstemann. Den var fin, og han likte den godt.
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: God bok for førstegangsfarJeg kjøpte Finn Bjelkes "Pappa for første gang," til Ernie. Ganske morsom sak av en bok.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: God bok for førstegangsfar
Ja, den er gøy.
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: God bok for førstegangsfarJeg husker «Baby - en bruksanvisning» som ganske morsom, for både far og mor. Lagt opp som er vedlikeholdsmanual, med foreldrene omtalt som «brukeren» og sånn.
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: God bok for førstegangsfarOmtale og litt bilder her: http://crowli.blogg.no/1274373576_ba...anvisning.html
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: God bok for førstegangsfarDen torsk lenker til hadde vi, og den likte begge godt. Morsom!
|
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: God bok for førstegangsfarVi lo høyt og støyende av Eivind Blikstad "Når menn blir fedre", men den er kanskje ikke å få tak i lenger? Gode tips og absurde betraktninger.
|
![]() |
|
|