|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Går dere i borgertoget?Det gjør vi. For Ishockeyen selvsagt!
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Borgertoget? Det har jeg aldri hørt før hehe, vi sier Folketoget. Eller er det ikke det samme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Vi gjorde det før, men nå har de slått sammen barnetoget og folketoget (heter ikke borgertog her, sjø
![]() |
#4 |
re:designer
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Hm.. jeg har alltid sagt borgertog. Håper ikke det blir helt feil, for nå har jeg nettopp oppdatert hjemmesiden til klubben..
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Det kalles begge deler.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Jeg gikk alltid i borgertoget da jeg var liten. Men nå gjør jeg det ikke lenger.
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Vi har hovedtoget inne i byen klokken 10.00, så er det lokaltog her klokken 13.00 fra barnehage til skolen hvor vi koser oss med leker, is, pølser og alt annet som hører 17 mai til.
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Går dere i borgertoget?Her er det barnetog kl 10 og folketog/borgertog kl 13. Hele familien stiller i barnetoget i år. Eldstejenta kunne gått sammen med fotbakkklubben i folketoget, men vi dropper det i år. Tenker hun er sliten etter barnetoget. Om været er ok og ungene har tålmodighet nok, så blir vi kanskje i byen og ser på folketoget. Vanligivis har vi pleid å dra hjem eller til svigers etter barnetoget
![]() |
|
|