Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trikk i Bogstadveien

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-14, 09:15   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Trikk i Bogstadveien

Jeg skal til Hotel Gyldenløve og har litt å drasse på. Er det noen somlet hvilken trikk som stopper i nærheten? Og er det best å ta den fra Oslo S eller National? Ruter sier jeg må gå fra Majorstua, men mener da jeg har sett trikker der?

Gammel 01-02-14, 09:28   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trikk i bogstadveien

https://ruter.no/trafikkflyt/endring...rikk-11-og-19/

De arbeider i Bogstadveien, så trikken kjører ikke opp. 19 og 11 stopper i Holtegata/Homansbyen. Lurer på om de looper rundt Uranienborg kirke og bytter navn akkurat der.

Trikken tar jo lenger tid enn tog, så jeg ville nok tatt trikken fra National.

Edit: nå googlet jeg hvor hotellet ligger, og det virker som det er kortere å gå fra holtegata, der 19-trikken stopper.

Sist redigert av Tallulah : 01-02-14 kl 09:35.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 09:33   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trikk i bogstadveien

Tusen takk! Jeg trodde de var ferdige med den jobbinga. Tror jeg koster på meg en taxi rett og slett.

Skal forøke å prestere litt i dag så jeg orker ikke drasse på kofferten på dette føret.

Gammel 01-02-14, 09:53   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trikk i Bogstadveien

Det skjønner jeg godt, det er ikke akkurat trillekoffertvennlig føre, og masse skumle istapper.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.