|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva trenger en 6-åring som skal begynne på fotball?Gutten min skal starte på fotball i neste uke og jeg kjenner at jeg er litt usikker. Jeg har jo aldri spilt fotball før og dette er mitt første barn som skal delta. Så hva trenger vi? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Leggbeskyttere og fotballsko. En bukse å løpe i har han sikkert fra før.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Minimum:
|
|
|
#4 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Leggbeskyttere og fotballsko. Det letteste når de er små er sånne leggbeskyttere som de tar på seg som en sokk. De henger bedre på. Og så spiller de kanskje på grus? Da trenger han grussko. Spiller de inne må han ha sko som er lov i gymsalen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Ute eller inne?
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?De spiller på kunstgress eller inne på treningene iallefall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Fotballsokker!
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?
Leggskinn var definitivt mer enn "greit å ha", fant vi ut på første trening for 08-barnet før jul.
|
|
|
#9 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Leggskinner og riktige sko er det eneste han må ha.
|
|
|
#10 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Leggskinn, sokker som holder leggskinnene skikkelig på plass (fotballsokker) og sko som passer til inne/ute.
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?På h&m har de enkle og fine fotballtrøyer og shortser.
|
|
|
#12 |
|
Sv: Hva trenger en 6 åring som skal begynne på fotball?Tusen takk! Da får jeg ta ham med meg på shopping. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sønnen min gidder ikke bruke leggskinner, og det er heller ikke alle som bruker det på hans treninger, men for de som liker å ha det så er det greit ja.
|
|
|
#14 |
|
superbruker
|
Sv: Hva trenger en 6-åring som skal begynne på fotball?Det er påbudt å bruke leggskinn på organisert fotball. Forsikringer gjelder ikke uten at man bruker det. Alle klubber jeg har vært borti så har de vært veldig strenge på det. Selv når jeg spilte fotball som ung. Uten leggskinn=se treningen/kampen fra sidelinja uten å delta.
|
|
|
#15 |
|
bits and pieces
|
Her tror jeg det er et krav om leggskinn faktisk.
|
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva trenger en 6-åring som skal begynne på fotball?Hos så har vi fått beskjed om at de MÅ ha godkjente sko og leggskinn. Så her hjelper det ikke å si at de ikke liker det, de må ha det uansett.
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva trenger en 6-åring som skal begynne på fotball?For vårt vedkommende tror jeg treneren krever det for å slippe å bruke unødvendig tid på å trøste små gutter med litt for mye drama innabords.
|
![]() |
|
|