Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lekekjøleskap?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-14, 21:37   #1
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Lekekjøleskap?

Jeg er på jakt etter ett lekekjøleskap til jenta mi. Jeg har googlet litt, men finner ikke noe annet enn forskjellige lekekjøkken og annet utstyr. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i?

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 21:39   #2
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leke kjøleskap?

Nå trodde jeg du lurte på hvordan man leker kjøleskap.

Har ikke sett noen andre enn de som er integrert i ovnen. Hvis du forstår hva jeg mener?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 21:58   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leke kjøleskap?

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

Unnskyld!

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-14, 12:02   #4
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Lekekjøleskap?

Hehe.. :-) Jeg skjønner hva du mener Morella, det er de jeg også har sett..

Gammel 07-02-14, 16:08   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke helt det du spør om, men lillesøster bruker skapet under Brio-vasken til kjøleskap. (Og ble dødelig fornærmet på meg som ikke hadde skjønt noenting da jeg ryddet og puttet lekestrykejern og lekekaffetrakter inn i KJØLESKAPET!?! )

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-14, 20:10   #6
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Fnissa er litt kul
Standard

Hehe..Vi er ikke alltid like lure vi voksne. Tusen takk for tips, det er mye mulig at det blir løsningen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.