|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2014
![]() |
Feriesamvær, 3-åringHvor lenge er det ok for en 3-åring å reise på sommerferie med samværspappa? Riktignok har hun nesten 50/50 med oss begge, men ikke helt, og vi har delt det opp 2 hverdager og annenhver helg, så det pleier ikke gå så lang tid mellom vi ses. 1 uke i julen er vel det lengste. Hun har to eldre søsken også som er der sammen med henne. Jeg er ikke i tvil om at hun har det bra og at han tar seg godt av alle tre, men nå når ferieplanleggingen er i gang, kjenner jeg at jeg blir veldig i vtil om hvordan vi bør legge det opp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriesamvær, 3-åringOm dere har tilnærmet lik ordning ellers i året, så vil kanskje pekepinnen være hvor lenge du synes det er greit at hun er med deg på ferie uten å se pappaen?
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Feriesamvær, 3-åring
Jepp, det samme tenker jeg.
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Feriesamvær, 3-åringJeg tror ikke det gjør noen skade på sikt om hun er med en av dere på ferie i 14 dager uten å se den andre forelderen, hvis hun har det bra der hun er og den forelderen som er med tar godt vare på henne.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 11-02-14 kl 11:50. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriesamvær, 3-åringDa Storebror var 3 år var han 14 dager hos faren sin på ferie, og det var ingenting som tilsa at det ikke var en god opplevelse for han. Han var hos faren annenhver helg i hverdagen.
|
|
|
#7 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Feriesamvær, 3-åringVi hadde en begrensning på to uker når barna var så små.
|
|
|
#8 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Feriesamvær, 3-åringMin sønn var borte fra en forelder i 2 uker sommeren han var 3,5 år. Han var nok borte fra begge foreldre tilsvarende lenge såvidt jeg kan huske, altså en av oss av gangen. Det gikk ganske bra.
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Feriesamvær, 3-åringMin eldste sønn var på ferie uten meg i seks uker da han var 2,5 år. Det var lenge for MEG, men guttungen var like blid. Men nå var han et ekstremt happy go lucky-barn, så han er neppe representativ.
|
|
|
#11 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Feriesamvær, 3-åringMine to var to uker på ferie med faren da de var 2 år 10 mnd. Da hadde de samvær med han annenhver helg ellers i året. Det gikk helt fint; jeg var trygg på at ungene var godt ivaretatt sammen med pappa, farmor og diverse andre slektninger, og ungene hadde godt nok språk til at vi snakket fint på telefonen to-tre ganger mens de var borte.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriesamvær, 3-åring14 dager har vi her selv når dem var i den alderen min yngste er nå 3 år så blir den ordningen her till sommeren. Ellers har vel ny samværsordning nå 3 uker i sommerferien. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Sv: Feriesamvær, 3-åringMan må jo se an barnet tenker jeg. Om jeg og mannen hadde bodd fra hverandre nå, så hadde to uker vært alt for lenge for poden, det hadde rett og slett ikke gått men det ligger jo litt spesielle grunner bak det da. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriesamvær, 3-åringVi hadde to uker som lengste da datteren vår var like gammel.
|
|
![]() |
|
|