|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan du svømme? | |||
| Ja |
|
185 | 97,37% |
| Såvidt/nesten |
|
5 | 2,63% |
| Nei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?gikk på svømming fra jeg var 4-5 år.
|
|
|
|
#22 |
|
sjelden
Sv: Kan du svømme?Jeg svømmer som bare det.
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan du svømme?
Det er bedre å lære seg å svømme brystsvømming, det er mye mer anvendelig, og lettere om man skulle bli nødt til å svømme med klær på f.eks.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
|
Iflg. L-97 (som ikke gjelder nå lenger) skulle alle elever lære å svømme i løpet av 4. klasse, om jeg ikke husker helt feil. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Og å svømme eller flyte på rygg slik at en får slappet av når en blir sliten. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg kan heller ikke stupe. Pappa var aktiv stuper når han var yngre og vant endel pokaler. Han skulle lære meg det..........., men totalt ubrukelig som lærer for å si det pent.
|
|
|
#31 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme, men hater å bli våt i håret. Det tar nemlig timesvis å tørke. Og så hater jeg vann i ørene - for en ekkel dottfølelse! Så jeg bruker badetrapp; stupe har jeg aldri kunnet. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
intro
|
Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme. Er det elegant? Overhodet ikke. Jeg har hodet på stilk med håret over vann omtrent som mora mi på sydentur i 1986.
|
|
|
|
#33 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme ja. Elsker vann og er en ganske flink svømmer, faktisk. Det å kunne svømme ser jeg på som en livsnødvendighet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme. Men det går ikke særlig fort, og jeg er ikke trent nok til å svømme lange lengder.
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme og liker det. Jeg kan dog ikke stupe (tung høydeskrekk).
|
|
|
#37 |
|
Getting in tune
Sv: Kan du svømme?Elsker å svømme
|
|
|
#38 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme. Elsker å svømme og er som fisken i vannet. Mannen min også. Christian er også som fisken i vannet. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan gjerne svømme 1000 meter eller mer. Jeg kommer fra en familie der mange konkurransesvømmet, så svømming har vært en del av livet vårt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme og liker det veldig godt, men er desverre plaget med at jeg får kramper under fotsålene når jeg svømmer. Hadde det ikke vært for det skulle jeg benyttet meg av svømming som treningsform.
|
![]() |
|
|