|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetJeg er på utkikk etter en butikk i dette området som selger møbler i litt landlig/rustikk stil. I gamle dager ville jeg nesten kalt det shabby chic men det er jo ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetBolina Stabekk? Mulig den var mer chabby før, nå er det mest HAY.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetDet der gule huset på Lilleaker, på høyre side når du kjører fra trikkeholdeplassen mot den store rundkjøringen i Vækerøveien? Er ikke de sånn?
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-området
Lilleakerveien heter den. Kan det være denne?
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetVollywood i Vollen (Asker): |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetDet som før var Hilmers Hus på Skøyen, i Drammensveien der bussen går. Der er det så rustikt at jeg bare har lyst til å finne frem pusseklossen og malekosten og dra over hver eneste speilramme jeg ser.
![]() |
#11 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetAskeladden bruktbutikk i Sandvika? Har facebookside. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetNå fornærmet jeg sikkert noen igjen.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetOg jeg skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt åpner denne tråden for 3. gang. Jeg har jo ikke vært i en interiørbutikk siden 2009, og det ser ikke ut til at jeg skal i en med det første heller.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-områdetSoulmate, Palmen.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips om møbelbutikk i Oslo Vest, Bærum, Asker-området
Du bør skaffe deg en bror med relativt åpen lommebok og behov for shoppinghjelp, Palmen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|