|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dag
Det kommer da an på hvor, dvs hvilket firma man er ingeniør i? Der jeg er nå er det svært annerledes enn der jeg var før. Men det er også en annen by, kan ha noe å si.
![]() |
#202 |
Medlem siden: Mar 2008
Det har vi skjønt for lengst. Jeg tror nesten jeg vet hvilket firma du jobber i også, kanskje. Har vi arbeidet i samme?
![]() |
#203 |
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er gift med et nokså ulikt barn. Og det gjelder ganske mange rundt meg. Ikke at det blir noe snitt ut av det altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dagJeg har vært så travel i middelklassejobben min at jeg ikke har rukket diskutere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dagDe blir vel ofte litt fordomsfulle plassert i øvre høyre kvadrat, tror jeg, med trøffeloljen sin.
![]() |
#211 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg er gift med en blåruss og tenker at de ikke er det verste man kan sammenliknes med. Selv om han liker både rødvin, trøffelolje og litt åndssnobbete akademikere.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
This is normal!
|
Det store spørsmålet - som har vært overraskede fraværende i denne tråden - er vel egentlig: Hvordan stiller han seg til limpistolliming?
![]() |
![]() |
#213 |
Panzerekstremfeminist
|
Han ELSKER det, selvsagt. :
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dagJeg er vel så blåruss som man kan bli. Og jeg liker limpistolen min (når jeg bare finner den i flyttelasset).
![]() |
![]() |
#216 |
maler
|
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dagBlåruss og blåruss er ikke helt det samme heller i og for seg, for blårussefolket på vgs var ikke akkurat øvre hø-kvadrant. Men det varierer også kanskje med sted.
![]() |
#217 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dagØvre høyre var lav på kulturell, rik på penger, var det ikke? Når jeg tenker "blåruss" så tenker jeg de mest stereotype av de stereotype, ikke den gjennomsnittlige siviløkonomene, liksom. Men de som snakker om ansatte som "assets" eller "kostnadsposter", de som kanskje ikke leser se & hør, men de leser ikke så mye annet enn dn, finansavisen, kapital og Fyrsten heller.
![]() |
#218 |
Bedreviter
|
Fyrsten, du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dagJa, kanskje mer et sammendrag av fyrsten.
![]() |
#220 |
Bedreviter
|
Kanskje det er en sånn "må ha lest"-bok blant økonomer, som alle sier de har lest, men som få faktisk har fullført. (Omtrent som Ulysses blant hard core humanister.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|