Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ørepiercinger?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 20:32   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ørepiercinger?

Noen som har pircing i øre, uten om vanlig "ørepynt-hull" ? Hvilken? Gjerne bilde

Gammel 20-03-14, 23:51   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ørepiercinger?

Har to, en i hvert øre utenom de to mer ordinære.
I høyre øre har jeg et helt øverst på toppen. Har en buet liten pinne i det hullet.
I venstre øre har jeg på. Forsiden av øreganger. En bitteliten kule.
Helt flat på baksiden så det er enkelt å sette inn ørepropper til tlf.
Har dessverre ike bilder.

Har veldig enkel pynt i. Tar de jevnlig ut og renser.
I de vanlige har jeg forresten helt enkle diamantøredobber. Alltid. Er ektremt lite flink til å bytte ørepunt.

Gammel 22-03-14, 10:30   #3
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

13 åringen min har Helix i venstre øre (helt på toppen av øret).
Jeg syns den er fin, og særlig med liten pynt i. Hun liker godt å ha store perler i den, men det blir litt for mye etter min smak.
Selv er jeg helt uten noen ørehull.

Gammel 23-03-14, 01:14   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenker litt på Tragus eller Rook(?), men har hørt det er innmari vondt....? Men noen sek. smerter tåler man nok , - spørs hvor vondt øret blir i etterkant, og hvor lenge det tar før det gror? Har hatt Helix, men den måtte jeg ta ut etterhvert, da frisøren(!) gjorde en mindre god jobb....( i min ungdom ja..)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.