Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte i dag!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-14, 22:33   #21
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Kan det ha vært Nickleback? If today was your last day? Jeg xycler til den på min elixia.

Den sykler jeg til på en annen time, så den er det ikke! Men takk for forslag!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 12:44   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan det ha vært Nickleback? If today was your last day? Jeg xycler til den på min elixia.

Klynk! Enda en grunn til å unngå Elixia.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 15:03   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Klynk! Enda en grunn til å unngå Elixia.

Det man gjør, er å lukke ørene når det kommer sanger man ikke liker. Og så kommer man med en lang liste med alternative låter som man leverer til instruktøren - som blir så lykkelig over at noen gidder å bidra med slik at de lager en helt ny (og mye bedre!) spilleliste til neste time.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 15:05   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det man gjør, er å lukke ørene når det kommer sanger man ikke liker. Og så kommer man med en lang liste med alternative låter som man leverer til instruktøren - som blir så lykkelig over at noen gidder å bidra med slik at de lager en helt ny (og mye bedre!) spilleliste til neste time.

men det funker ikke på hun som insisterer på Barry Manilow og Michael Bolton på sine timer. de timene må man rett og slett bare slutte å gå på.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 10-04-14, 15:05   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte i dag!

Dette er faktisk hovedgrunnen til at jeg ikke går på spinning lenger. True story. Før kunne jo instruktørene lage spilleliste selv, men i følge dem jeg kjenner som jobber med slikt, er det helt slutt på det. Alt skal være likt fra senter til senter, program, timer, musikk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 15:08   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette er faktisk hovedgrunnen til at jeg ikke går på spinning lenger. True story. Før kunne jo instruktørene lage spilleliste selv, men i følge dem jeg kjenner som jobber med slikt, er det helt slutt på det. Alt skal være likt fra senter til senter, program, timer, musikk.

Mine to yndlingsinstruktører lager sine egne programmer, i hvertfall. Hun ene er muligens i en slik posisjon at hun faktisk lager program for alle i hele kjeden.

Gammel 10-04-14, 15:54   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jo være løst opp igjen, eller at det er strengere for SATS enn for Elixia. Men i tilfelle har de instruktørene jeg har møtt ekstremt divergerende musikksmak fra meg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 15:57   #28
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Skal alt være likt???!!?!? Skrekk og gru, hva gjør man da om man ikke liker opplegget?

Jeg kjenner jeg er veldig glad for at senteret jeg går på ikke er en del av en kjede. Og at de har et par spinninginstruktører som både er rågode på treningsprogram OG har super musikksmak Hun ene er jeg blitt så godt kjent med at hun vil ha input på treningsprogrammer fra meg, så det er bare å komme med bestillinger. Jeg tar meg stadig i å nesten synge med når jeg spinner og klapper ofte takten på sykkelstyret. Musikken er jo utrolig viktig på spinningtimer, hvis jeg går på timer med musikk som ikke funker for meg får jeg det ikke til. Ikke banna bein.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 23:11   #29
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

På Sats Manglerud har vi instruktør Erik aka Barske-Erik, som lager sine egne spillelister. Sykt bra musikksmak og vanvittig god instruktør

Gammel 10-04-14, 23:18   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ah, jeg gikk en gang på en rygg-treningstime, hvor fysioterapeut-instruktøren hadde en forkjærlighet for Kate Bush!

Til HI: kan det være han derre Avici? Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older... Jeg blander den i alle fall med Mumford and Sons.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 23:19   #31
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Kanina, den er det dessverre ikke Og jeg kan for mitt liv ikke huske refrenget nå, bare at den var skikkelig fengende..

Gammel 10-04-14, 23:21   #32
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt treningssenter pleier å ha litt lav, nøytral musikk som er verken det ene eller andre, og det liker jeg egentlig godt. Jeg kan overdøve den med min egen musikk på øret. Men her en tidlig lørdag morgen spilte de Chariots of fire (er det det den heter? De brukte den som theme song under OL i London) mens jeg varmet opp på mølla, og da må jeg si jeg fikk luft under vingene!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 19:38   #33
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurte også på om det kunne være Aviici, Hey Brother.
Eller Donkeyboys siste, men den har vel ikke vært spilt så ofte enda (Crazy something normal), pluss at du hadde sannsynligvis kjent den igjen selv.

Mens vi snakker om musikk: må bare tipse deg å løpe til "This is the life" av Amy Mc Donald, da øker jeg alltid farten.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 20:02   #34
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing:
Jeg ble rasende da "mitt" senter en lørdag formiddag kjørte flere sanger på rad av typen, "nå skal vi drekke og pule bevisstløse damer og rølpe og spy". Jeg kom visst til å kjefte noe kraftig på den stakkars resepsjonisten. Jeg betaler ikke i dyre dommer for å høre på sånn søppel. Og det er ille nok å jogge i utgangspunktet!

Gammel 12-04-14, 19:05   #35
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

men det funker ikke på hun som insisterer på Barry Manilow og Michael Bolton på sine timer. de timene må man rett og slett bare slutte å gå på.

Michael Bolton

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-14, 19:10   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Michael Bolton

Det er ikke noe å le av. Der sitter man klikket fast på begge føtter til spinningsykkelen og plutselig kommer Muchael Bolton veltende ut av høyttalerne.

Gammel 12-04-14, 20:29   #37
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Det er ikke noe å le av. Der sitter man klikket fast på begge føtter til spinningsykkelen og plutselig kommer Muchael Bolton veltende ut av høyttalerne.

Jeg mente egentlig ikke å le. Jeg skulle fnise men jeg fikk det ikke til i sted... Men nå ser jeg at jeg klarte det to ganger.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-14, 21:48   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Jeg mente egentlig ikke å le. Jeg skulle fnise men jeg fikk det ikke til i sted... Men nå ser jeg at jeg klarte det to ganger.

Gammel 14-04-14, 11:12   #39
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan det vere Imagine Dragons? Dei har to sangar som blir spilt mykje på radio: Demons og Radioactive.

Gammel 15-04-14, 15:06   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Avsporing:
Jeg ble rasende da "mitt" senter en lørdag formiddag kjørte flere sanger på rad av typen, "nå skal vi drekke og pule bevisstløse damer og rølpe og spy". Jeg kom visst til å kjefte noe kraftig på den stakkars resepsjonisten. Jeg betaler ikke i dyre dommer for å høre på sånn søppel. Og det er ille nok å jogge i utgangspunktet!

Way to go!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.