|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Er trampolinene til ToysRus OK?Jeg vet at alle anbefaler Jumpking og slikt, men det har jeg altså ikke råd til. Er de fra ToysRus OK? De er ikke blant de billigste, men heller ikke helt vilt dyre.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi kjøpte på SmartClub. Den var relativt billig og ungene er happy. Siden vår bare brukes på hytta, så tenkte vi at det fikk holde.
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har hatt 3 trampoliner de siste 12 årene, to kjøpt på Europris og en på Toysrus. For oss har det viktigeste vært at stengene til sikkerhetsnettet har vært på utsiden av nettet og at nettet har vært lukkbart. Våre trampoliner har blitt brukt veldig mye og har blitt skiftet ut når de har vært utslitt. Alle har holdt til våre tre unger og ørten nabounger og har altså hatt en levetid på fire år. (Demontert og pakket inn om vinteren.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi kjøpte vår i 2011, og den er veldig langt fra utslitt ennå. Den har vært pakket helt bort hver vinter, og det har vært stort sett våre barn og deres venner på den, ikke alle ungene i gata. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Me har frå Europris. Den er 5 år gamal no, og mykje i bruk. Me kjøpte nytt sikkerhetsnett i fjor, og skal kjøpa ny blå ring i år. Veldig greit og kjøpa ein plass som selger deler, då treng ein ikkje bytta ut heile trampolina om noko vert øydelagt.
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har fra den store lekebutikken. Den går inn i sin 4. sommer og virker fortsatt bra for våre barn og et par nabobarn/kompiser. Den er litt mer slakk dersom noen av oss voksne skal inn og hoppe, men den har også dessverre hatt en hel vinter ute.
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har en til mellompris fra Brio som har holdt seg fint i to år. Det blir tredje sesongen nå. Den er fortsatt stram og fin og nettet er helt intakt til tross for mye bruk. Den pakkes bort om vinteren da, det er nok lurt for å at den skal holde seg fin lenge.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Jeg tror vi og har fra Europris. Den fungerer svært fint til mine barn - storebror tar salto, men ut over det er det bare vanlig hopping. Vi har den på hytta, så den blir jo ikke hoppet så veldig mye på i all den tid vi bare er der i helgene store deler av året. Den pakkes ned om vinteren.
|
|
|
#14 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi hadde trampoline i 12 år. Kjøpt på Smart Club. 3,9m.
|
|
|
|
#16 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har nest største fra Toys. Femte sesongen den brukes nå og like fin. Den pakkes bort hver vinter.
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har hatt vår fra Toys R' us i fem sesonger. Så vidt jeg husker er alt helt intakt, unntatt et festebånd til sikkerhetsnettet. Det røk et i sommer, men bør være en smal sak å fikse. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Ja. vår er noen år nå, fire? Har fått hard medfart og er fremdeles super. Har måttet lappe sikkerhetsnettet litt, men det tror jeg man kan kjøpe nytt separat!
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har en fra Extra Leker (tipper de er nokså like), og den er nå fem år og still going strong. Vi har ikke store barn da, jeg tipper de får gjennomgå mer med eldre barn i hus. Vi tar den inn om høsten, og i år byttet vi beskyttelsen på stengene til nettet. Ellers er den i fin stand.
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er trampolinene til ToysRus OK?Vi har europris sin på 5. året eller noe. Har kun skiftet blå ring, ellers funker den som bare det. Ungene våre er ikke kjempedigre. |
|
|
|
![]() |
|
|