Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vognpose vår-sommer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-14, 09:53   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vognpose vår-sommer

Jeg er på utkikk etter en vognpose som kan brukes vår-(sommer)-høst. Jeg er veldig fornøyd med easygrow dunposen men den er for varm når det er 10+ ute. Har dere prøvd easygrow lite posen? Jeg lurer også litt på snugglebuggleposene?

Gammel 24-04-14, 10:15   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose vår-sommer

Jeg hadde enn Buggy Snuggle til minsten, og den var perfekt til vår/sommer/høst. Mye lunere enn jeg hadde trodd.

http://www.mimmis.no/produsent/64-buggysnuggle.aspx

Gammel 24-04-14, 12:12   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har Buggy Snuggle i vogna hjemme, den liker jeg ikke så godt, den er alt for kort for ungene mine. Han som blir tre i høst sover på dagtid ennå i barnehagen, men bare hjemme når han ikke er helt i form, derfor har vi den som fungerer dårligst hjemme. I barnehagen har han en tynn, vindtett som vi liker bedre. Den er også kort, men hakket bedre.

Gammel 24-04-14, 13:57   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

I barnehagen har han en tynn, vindtett som vi liker bedre. Den er også kort, men hakket bedre.

Den hadde jeg også til sønnen min. Eller, han hadde den med ull. Jeg var veldig fornøyd, brukte nederste delen som underlag i vogna hele sommeren, og varierte etter temperatur om jeg hadde overdelen på eller av, teppe inni eller ikke.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.