|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tulipaner og annet vårgrønt og minusgraderSer til min forskrekkelse at det kommer minusgrader og dritkaldt vært til uka. Nå har tulipanene begynt å blomstre og alle de andre staudene mine har begynt å komme godt på vei med det grønne. Klematisen har også startet og alliumen står allerede høyt med knoppene i været (ikke sprunget ut, de skal tross alt egentlig først komme i juni).
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgraderMinusgrader og dritkaldt vær? Hvilken værmelding driver med sånne aprilspøker? Her tror jeg det er meldt sol og varme. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgrader
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgraderYr.no melder ikke minusgrader, i det minste. Men rundt 5 grader.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgraderEr det?
|
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgraderYr melder 8-9 grader hos oss og det bør de pokker meg holde, for jeg har nettopp planta ut en haug med stauder.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgrader
Det var godt å høre. Jeg var redd jeg måtte spa opp alt sammen og oppbevare det inne noen dager.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tulipaner og annet vårgrønt og minusgraderTulipaner tåler minusgrader og jeg vil tro alle planter som har kommet opp av jorda på egen hånd er godt herdet og rustet til å tåle litt lavere temperaturer. Små planter og ny-utplantede ting ville jeg dekket til eller tatt inn ved fare for nattefrost. |
|
|
|
![]() |
|
|