|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om badefarsotten på Facebook? | |||
| Det er kjempemorsomt, jeg har både badet og utfordret |
|
12 | 5,29% |
| Det er morsomt, men jeg kommer ikke til å være med selv |
|
61 | 26,87% |
| Uinteressant- bare nok en FB-trend |
|
105 | 46,26% |
| Irriterende selvskryt |
|
14 | 6,17% |
| Hva? Badetrend? |
|
9 | 3,96% |
| Annet |
|
18 | 7,93% |
| Raspeball |
|
8 | 3,52% |
| Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]
Jeg stusser alltid når voksne har så ekstremt lite toleranse over at unger er unger. Teit at en 7-åring ikke helt catcher greia med en trend? Virkelig? Det synes du er teit?
|
|
|
#82 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Eg kjenner at eg ikkje meiner så mykje om dette, men vert eg utfordra kjem eg nok til å hamne i havet. Erfaringsmessig maktar eg ikkje stå imot ei utfordring.
|
|
|
#83 |
|
heimføing
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Denne trenden er jo bare såååå forrige uke. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Textrovert
|
Dette kunne jeg skrevet selv. Jeg ble utfordret i går, men ikke f***. Ikke er jeg spesielt interessert i å bli filmet i badetøy, heller, og legge ut på FB. The mere thought.
|
|
|
#86 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg har ikke badet og kommer ikke til å gjøre det heller, men det irriterer meg ikke at noen gjør det. Jeg kikker ikke på videoene, det engasjerer meg ikke. Det hadde vært litt imponerende i desember/januar, nå er det mai.
|
|
|
#87 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg ville faktisk snakket med mitt barn, om at det slettes ikke er sikkert at man får det man "ønsker" seg. Jeg vet(siden jeg kjenner barnet veldig godt) at h*n forventer å få sitt ønske innfridd om noen dem som ble utfordret ikke badet. Teit er kanskje feil ord, men jeg fant ikke noe annet i farten. Kanskje det er rettere å si at det hadde vært lurt å snakke litt med ungene før man filmer og legger ut. (og ja, jeg vet at foreldrene ikke har snakket med noen av disse barna, iallefall)
|
|
|
|
#88 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Har blitt utfordret, men ikke ti ville hester får meg til å bade nå! |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg har blitt utfordret og har hoppet i havet.
|
|
|
#94 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Her en kveld var det nærmest kø ved Theisendammen av folk som skulle bade og filme. Rene folkevandringen! Da blir det nesten litt komisk.
|
|
|
#95 |
|
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg synes ikke det er så big deal å bade i kaldt vann, så jeg synes denne er kjedelig. Og potensielt livsfarlig. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Det er forresten himlende mye sutring over denne leken på FB syns jeg. Man kan leke med, eller la vær. Man trenger ikke ødelegge moroa for de som syns det er gøy.
|
|
|
#97 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Hva er det folk sutrer om, da? Det jeg har sett som er sånn "anti-bading" er en som spiller en morsom sang om hvorfor han ikke vil bade og sånne statuser Fløyel viste lenger oppe i tråden. Men om noen skulle ytre seg i negative ordelag om at andre bader (absurd tanke, i grunn |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Borte
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg skulle til å si at jeg syns det begynner å bli temmelig komisk, og at jeg for lengst har begynt å scrolle kjapt forbi alle badevideoene, men etter Kirsebærs innlegg så får jeg heller si at jeg er likgyldig til hele opplegget. Jeg sutrer iallefall ikke over noe sånt.
|
|
|
#99 |
|
Borte
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Dessuten er det sleipt korte frister syns jeg. Bade innen de neste 24 timene liksom? Hvem i huleste har en luke for bading og filming innen 24 timer i travle mai?
|
|
|
#100 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
![]() |
|
|