Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan noen synse litt om vogner sammen med meg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-14, 09:51   #61
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan noen synse litt om vogner sammen med meg?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Har du vurdert å handle på nett? Ser de koster 1039 eur på nettbutikk feks, da sparer du jo 3-4000 kr.

Joda. Men da har man ikke garanti, og det vil bli ganske dyrt å reparere om noe ryker. Kjøper man hos barnas hus får man "vognkortet" med mange fordeler som gratis service og andre fine greier.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-14, 09:58   #62
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Joda. Men da har man ikke garanti, og det vil bli ganske dyrt å reparere om noe ryker. Kjøper man hos barnas hus får man "vognkortet" med mange fordeler som gratis service og andre fine greier.

Det er forsåvidt riktig at garantien er dårligere, men du har 1 års garanti også i utenlandske nettbutikker. Og du kan også betale flere reparasjoner før du har brukt 3-4000 kr etter det.

Gammel 03-05-14, 11:28   #63
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hmmm... Men det blir jo fryktelig dyrt å eventuelt sende vognen til utlandet, vel? I tillegg til tidkrevende. Og lånevogn? Hva med toll og tull, samt frakt, fra utelandske nettbutikker? Er vognen forsikret under frakten, slik at jeg får dekket utgifter dersom den kommer frem med skader?

Fader så vanskelig dette skulle være, da!

Gammel 03-05-14, 11:48   #64
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ikke vært redd for å kjøpe fra utlandet og har gjort det selv. Sjansen for at noe skal gå galt er ikke så stor. Jeg har hatt over tyve vogner. Noen dekk har punktert, men det er også alt.

Gammel 03-05-14, 11:49   #65
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Kan jeg få noen linker til sider som er fine å bestille fra?

Gammel 03-05-14, 22:31   #66
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestilte MB fra Holland. Det var vel babyjungle. Men det er jo over fem år siden.

Gammel 11-05-14, 11:15   #67
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg troooor jeg har bestemt meg for å gå for Buffaloen. Fant ut at den var en liten tusenlapp billigere på babyshop, samt at cameleonen med vinterhjul faktisk ble litt dyrere (inkludert ekstrautstyret). Jeg fikk egentlig mannen litt med også, når jeg sa at jeg sikkert kunne få solgt den for en 4000-5000 etter et par år.

Så nå skal jeg maile babyshop og høre om prisen gjelder kun på nett, eller om den gjelder i butikken også. Og så må jeg selvsagt inn å snuse på den.

Gammel 11-05-14, 12:54   #68
Levic

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heia heia, jeg er såå enig med deg. Den er verdt det. Tenk at det er aller siste gangen, da er det ihvertfall verdt det.
Bare vokt den for alle som kan være hardhendte. Ikke lag riper eller skader, så får du mye igjen for den.
Mine vogner har vært strøkne når jeg har solgt, og jeg får nesten nypris tilbake igjen. Folk er så fornøyde med å kjøpe strøken brukt vogn.

Gammel 11-05-14, 14:23   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

DD: Ellers får du kjøpe deg noe pent brukt på finn med stor bag. Det finnes så mye fint der.

Jepp. Men jeg er egentlig en person som misliker vogner i det hele tatt, jeg bare går og gleder meg til vognperioden er slutt, så tanken på FLERE vogner gjør meg bare . Men ser an hvordan det blir, kan jo være greit å ha en stor, dyp bagvogn til soving i barnehagen, selv om MBen med sportsdel funket ypperlig til det formålet da mellomste sov i barnehagen.

Fibi: kanskje du kan spørre om foreldrene dine eller lignende kan bidra litt, at du ønsker deg det som forskudd på jule- og bursdagsgave feks?

Gammel 11-05-14, 19:10   #70
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Kom plutselig på at mannfolket får 10 000 av pappa første juli (veddemål angående røykeslutt), så saken er i grunnen avgjort.

Gammel 11-05-14, 21:31   #71
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Da er det jo ikke noe spørsmål!

Gammel 11-05-14, 21:53   #72
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Kom plutselig på at mannfolket får 10 000 av pappa første juli (veddemål angående røykeslutt), så saken er i grunnen avgjort.

Det er jo klart at de må brukes på vogn!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.