|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Minsten kom i går og sa han vil ha festdrakt/bunad til 17. mai.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Jeg fant på miinto av alle steder, samme som de selger på Ludo men der var størrelsen utsolgt. Det er sånne med borrelås så litt "barnslig". |
|
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Prisen er definitivt avgjørende. Han vokser i en sånn fart at det som passer til 17. mai neppe passer til jul.
|
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Festdraktene til Maxemilia mener jeg går opp til 16 år - det gjør ihvertfall jentedraktene deres (lurer på om de kan fås i voksenstr. også). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Her var det en fra et firma i Mosjøen: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Festdrakten til poden er i størrelse 164, mener de stoppet på 170. Kjøpt på Bogerud tekstil.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?
Det er den jeg kjøpte via miinto.no |
|
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?
Har du noen formening om hvordan den er i passformen? Vi fant Maxemillia str 14 år, men den var for trang. 16 år hadde de ikke.
|
|
|
#9 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Buksa detter ned på min, så han må ha seler på, men nå er han ganske tynn da. Jeg tror den er ganske vid i fasongen, jeg kan måle hvis du vil. Det kan jo hende de har en annen type i år, det vet jeg ikke, den ble kjøpt i fjor (på 16 mai for sikkerhets skyld, alltid tidlig ute.
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Festdrakt til gutt str. 14-16 år?Han er litt rund og må derfor prøve. Vi endte opp med dressjakke og chinos, men takk for alle svar.
|
![]() |
|
|