|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg likte det ikke. Jeg liker at ting er som de skal være. Men perverst? Nei.
Var det der jeg jobber innimellom? Det skulle ikke forundre meg. "Noen" hadde nemlig gått av med pensjon og glemt å fortelle de som ble igjen hvor bryteren til varmekablene på taket var.
|
|
|
|
#62 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Perverst med flaggkunst?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Glamorøs
|
Ja, enten der eller i bygget ved siden av. Mulig det er samme anlegg.
|
|
|
#66 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg er så hjertens enig!
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 15-05-14 kl 17:27. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Perverst med flaggkunst?En av kunstnerne var på radio i sted, han var utrolig sympatisk, og når han forklarte bakgrunnen for installasjonen, så ble det plutselig litt interessant. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
maler
|
Nei. Men jeg er konservativ nok til at jeg synes flagget skal vises respekt og at det tar seg best ut i sin opprinnelige form.
|
|
|
#69 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Perverst med flaggkunst?Er dette noe annet enn begeistrende?
|
|
|
#70 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg syntes ikke det var spesielt verken pent eller interessant å se på, men jeg skjønner ofte ikke påstått kunst. :arbeiderklasse: Perverst høres dog overdrevet ut, men jeg synes det er litt slemt å bedrive provokasjon av de flagget er viktig for (og "banner" meg i rumpen, liksom, det ser selvfølgelig ut som flagg) uten at de har gjort noe nevneverdig for å fortjene det.
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg synes det er innmari stygt, og jeg synes man bør la være å provosere på denne måten akkurat rundt nasjonaldagen. Skal man gjøre dette, bør det være et sted folk i større grad velger å oppsøke, f.eks. inne på et museum. Jeg har kanskje over normalt sterke følelser for flagget (i alle fall sammenliknet med andre i min aldersgruppe), men dette synes jeg var så fælt at jeg blir nesten sint og lei meg. Det er vemmelig å se på.
|
|
|
|
#72 |
|
Epikur
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Innmari stygt?
|
|
|
#74 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg har generelt lite til overs for kunst som lages kun for å provosere, og oppfattet dette prosjektet slik. Ser nå at enkelte fikk noe ut av det, så jeg vurderer å nedjustere vurderingen av prosjektet fra brødteit til døllt.
|
|
|
#76 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg har ikke sett det annet enn på bilder, men synes det er et spennende prosjekt. Jeg har vokst opp i et hjem med voldsom respekt for det norske flagget, men foreldrene mine hadde samtidig stor sans for kunst, også den som krever og provoserer. Jeg velger å tro at de hadde likt dette. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
maler
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Kan noen forklare meg hva man skal oppnå med det bortsett fra å erte på seg endel mennesker som ikke liker uttrykket?
|
|
|
#78 |
|
Tankefull
|
System sa du? :inn å titte igjen:
|
|
|
#80 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg gikk ned Torggata i morges. Det er et system. På midten er flaggene relativt (helt?) korrekte, og så blir det mer og mer feil jo lenger ut man kommer. Så det er en form for system.
|
|
![]() |
|
|