|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Billige Hunter-støvler til barn/junior noen steder?Tuppa på 8 vil ha hunter støvler men jeg synes 799,- er aaaalt for mye. Hvor kan jeg få kjøpt til redusert pris?
|
|
|
#4 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige Hunter støvler til barn/junior noen steder?Sjekk obs. De har iallefall tilbud innimellom. Opp til str 35 er ofte billigere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige Hunter støvler til barn/junior noen steder?komplett.no hadde også Hunter støvler. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Billige Hunter støvler til barn/junior noen steder?Hvordan er disse til barn? Et par av storesøsters venninner har dem og hver gang må jeg hjelpe dem med å få de av. De må sitte på stol og jeg må hale og dra i dem, men mulig det er avhengig av høy vs. lav vrist osv. Jeg kjenner jeg helst vil at min skal klare å få de av seg selv.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige Hunter støvler til barn/junior noen steder?Lillesøster har hunter . Eneste som var rosa i hennes str . Men hun er spedlemmet , så hun bare rister på beinet så faller de av . Vanlige støvler blir veldig vide til henne . |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Billige Hunter-støvler til barn/junior noen steder?Mine er også smale i føttene så Hunterstøvlene sitter godt på, mens andre støvler gjerne blir for vide og faller lett av. Sånn sett var størrelsene helt kurante her. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Billige Hunter-støvler til barn/junior noen steder?Min eldste har flate, smale føtter så Hunterstøvlene har sittet godt og ikke vært vanskelig å få av. Støvler fra Tretorn og Viking er alt for vide i føttene og romme rundt ankelen til ham.
|
|
|
#10 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Billige Hunter-støvler til barn/junior noen steder?Eg har fint brukte i strl 30/31 til salgs her inne.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Billige Hunter-støvler til barn/junior noen steder?Takk for tips
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Billige Hunter-støvler til barn/junior noen steder?Jada, me har støvlane. Dei er svarte.
|
![]() |
|
|