|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Krise! Trenger pynteklestipsJeg skal på ungdomsskole-reunion. SOm jeg er litt ambvivalent til, viser det seg. Men jeg skal, og når jeg først skal så må jeg se så bra ut som jeg kan.
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsMen vis meg, Pelen! Konkret! Jeg har jo helt sluttet å gå i butikker, så noen må holde meg i hånda og si "kjøp dette, her stikker du inn Visa-kortet ditt"
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsJeg takket nei til ungdomsskolereunion. :lur:
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsDu hadde jo en smashing sort kjole på deg forrige gang vi møttes? Altså, ikke i hagen i går, da.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsJeg stemmer for også for knall-fuchsia til deg, Palmen.
|
|
|
#10 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsHva med denne?
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsJeg har en kjole fra Anne Klein som er min go-to-kjole når jeg er i tvil. Den er i tykk, tung stretch og ligger derfor kjempepent uansett. Den er smal, med en slags krøll på siden av magen, noe som gjør den superflatterende også.
|
|
|
#16 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsEn god holdinn strømpebukse hjelper mye. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestips
Her er jeg også. Jeg tror ikke jeg ville gått for det aller mest flashy til en sånn event, du skal være stilig, kul og ikke altfor prangende.
|
|
|
#18 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Trenger pynteklestips
Enig!
|
|
|
#19 |
|
Trøtt
|
Sv: Krise! Trenger pynteklestipsJeg er litt enig med de siste talerne her. Fuchsia kjoler blir perfekt til jentefestene. Her skal jeg være fin og med noe som sitter veldig bra på meg, uten å nødvendigvis være den som lyser mest. Dermed utgår gullpaljettene denne gang, Mave, uansett hvor mye jeg elsker de.
|
![]() |
|
|