|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Canadaferie?Vi vurderer Canadaferie om et par år. Unger på 5 og 11 år da. Foreløpige ønsker er Prince Edwards Island (jada, en gammel drøm om å oppleve paradiset til Anne fra Bjørkely
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Canadaferie?Jeg har vært i Banff. Der var det veldig, veldig fint (helt spektakulære fjell) og jeg husker jeg tenkte at det ville være fantastisk å dra tilbake dit i sommerhalvåret. Det var der jeg oppdaget at jeg var ekstremt svangerskapskvalm, så jeg har kastet opp flere steder rundt omkring der. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Canadaferie?Anbefaler på det varmeste Vancouver! Victoria var også en fin by. Skulle gjerne ha sett mer av Canada.
|
|
|
#4 |
|
kissable
Sv: Canadaferie?Gode innspill! Det er jo musikk i mine ører at Banff er veldig, veldig fint.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Canadaferie?Har familie som har bodd flere år i Vancouver og skryter masse av den byen. Har ellers en kamerat som har bodd årevis i Toronto. Begge ville vært på min liste.
|
|
|
#6 |
|
kissable
Sv: Canadaferie?Hm... Toronto og Niagara Falls, kanskje?
|
|
|
#7 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Canadaferie?Ottawa! Hovedstaden er vakker og oversiktlig, veldig avslappet og vennlig. Imponerende parlamentsbygninger og upretensiøse restauranter. Mange lokale arrangementer, type art-in-the-park og grønne markeder. Mange bokhandlere og uavhengige butikker. Museum of Civilization er rett og slett en fantastisk opplevelse og egentlig verdt en reise i seg selv. |
|
|
|
![]() |
|
|