|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal begynne på Marco effekten nå. Det er siste bok i serien om avdelingQ av Jussi Adler Olsen. Jeg aner ikke hva jeg skal begynne på etter den. Om noen har tips til noe lignende blir jeg glad.
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Skal først lese "analfabeten som kunne regne" av Jonas Jonassen
|
|
|
#23 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har akkurat lasta ned Galbraiths The Silkworm og lest første kapittel. Jeg skal sikkert lese noe mer også, men det får jeg se etter hvert!
|
|
|
|
#24 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg leser Norwegian by Night av Derek Miller for tiden. Spennende og annerledes thriller.
|
|
|
|
#27 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har begynt på Mors gaver av Cecilie Enger og liker den. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg startet med Divergent og The fault in our stars. Nå har jeg akkurat begynt på Den 13. disippel. Senere må jeg vel lese Insergent og Allegiant. Jeg har også The Twistrose Key på lista, og så får vi se - noterer meg tips herfra. Er, som dere ser, på ungdomsbokkjøret (lærer).
|
|
|
#29 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg leser Et helt halvt år av Jojo Moyes, elsker den! Håper jeg får Sønnen til bursdagen, som er snart. Stillitsen ønskes også.
|
|
|
#30 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har akkurat lest Across a hundred mountains og har begynt på The fault in our stars.
|
|
![]() |
|
|