|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaringer med Bumbleride Indie?Jeg ser etter en lettere vogn til halvannetåringen og snuser litt på Bumbleride Indie, men det virker ikke som det er så mange som har den.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Erfaringer med Bumbleride Indie?Jeg var veldig fornøyd med Bumbleride Indie, men byttet den ut med Babyjogger City Mini GT fordi vi skulle flytte til bitteliten leilighet. Jeg synes Indien ble ganske stor sammenlagt, man måtte klemme den skikkelig sammen og passe på at alt stoff var på "innsiden" for at den skulle bli så liten som bildene viser og det ble sjelden gjort. Dessuten var det ikke bare å klikke av og på forhjulet dersom jeg trengte å få den enda flatere. Styret kan reguleres i tre høyder og ingen av dem passet meg perfekt, så det var også et lite irritasjonsmoment. Den fungerte dog innmari bra på tur, jeg hadde den med på stier også, uten noe særlig problemer.
|
|
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Sv: Erfaringer med Bumbleride Indie?Takk for svar!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Erfaringer med Bumbleride Indie?Jeg hadde valgt GT, men jeg elsker jo den vogna. Om du skal gå i tung grus er nok Indie et bedre valg, men tung grus er jo slitsomt uavhengig av vogn. Jeg synes GT er bedre totalt sett, og du har rett i at GT er lettere å få solgt igjen.
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Sv: Erfaringer med Bumbleride Indie?Det blir mest grusveien i marka, og de er som regel med lett grus eller helt nedklemt grus. Så da klarer meg nok bra med gt-en.
|
![]() |
|
|