Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

28 weeks later

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-07, 13:57   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 28 weeks later

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herregud så redd jeg er for at verden skal bli invadert av zombier. Jeg får mareritt bare av tanken! :urealist:

Jeg har hatt mareritt mange ganger etter at jeg så Dawn of the dead. Det er alltid meg og noen andre i ett eller annet hus som prøver å gjemme oss for alle andre i verden som har blitt zombier. Det er gjerne familie og folk jeg kjenner som lusker rundt utenfor og vil ta oss. Og det er ganske fælt altså.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 13:59   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo de er jo døde når de "snur" om? Ellers hadde de jo blitt drept på samme måte som dødelige, men man kan vel ikke drepe disse på vanlig måte?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 14:00   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jo de er jo døde når de "snur" om? Ellers hadde de jo blitt drept på samme måte som dødelige, men man kan vel ikke drepe disse på vanlig måte?

Helt ærlig, så husker jeg ikke. Har ikke sett filmen på flere år.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 14:00   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har hatt mareritt mange ganger etter at jeg så Dawn of the dead. Det er alltid meg og noen andre i ett eller annet hus som prøver å gjemme oss for alle andre i verden som har blitt zombier. Det er gjerne familie og folk jeg kjenner som lusker rundt utenfor og vil ta oss. Og det er ganske fælt altså.

Jeg har også hatt slike mareritt, til og med som våken. Har dagdrømt slike ting mer enn en gang.

Gammel 22-05-07, 17:23   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er ikke døde. De blir infisert og lever videre.

Gammel 22-05-07, 17:25   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ah da så. Da er de jo ikke zombier, men de minner iallfall om det og gir meg samme skrekken.

Må nesten se den første om igjen før jeg ser den andre, friske opp litt. Lastet ned 28 weeks later i går i TS, men det var altfor dårlig. Virkelig dårlig, så jeg slettet den.

Når kommer den på dvdrip? Her kommer den ikke på kino før i september. Herregud.

Gammel 22-05-07, 17:54   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I'm not gonna say I told you so....

But I told you so! :eddabedda:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:37   #28
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dessuten er disse "zombiene" mye smartere enn de gammeldagse zombiene ala Resident Evil og Day of the dead, disse LØPER etter deg istedetfor å spasere sakte bortover slik at en åttiåring med rullator kan stikke av fra dem. :angst:

Samme konsept som Land Of The Dead av Zombie-kongen George A. Romero. Zombies with brains... yeah right!!
Skal nok se denne, men det blir vel mest for underholdningens skyld.

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

*noterer* løpende zombier...

Jeg liker Resident Evil-filmene jeg da. Kanskje mest fordi jeg synes Milla er tøff?

Milla er nice. Gleder meg som pokker til Resident Evil 3 - Extinction.
Den nye traileren ligger ute på nettet nå!

Ah da så. Da er de jo ikke zombier, men de minner iallfall om det og gir meg samme skrekken.

Må nesten se den første om igjen før jeg ser den andre, friske opp litt. Lastet ned 28 weeks later i går i TS, men det var altfor dårlig. Virkelig dårlig, så jeg slettet den.

Når kommer den på dvdrip? Her kommer den ikke på kino før i september. Herregud.

Kommer vel på dvd-rip ila juni regner jeg med.
Nå skal jeg kose meg med Heartstopper...

Gammel 31-07-07, 00:12   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Aner ikke. Men det lover ikke godt. 28 Days Later var tross alt regissert av Danny Boyle og skrevet av Alex Garland. Det er ikke oppfølgeren.

Den var ikke så bra heller nei. Du hadde rett. Enern var absolutt best, som vanlig, men denne var helt ok altså, grei underholdning når man kjeder seg. Oppfølgere er sjelden bra, selv om noen er fantastiske.

Gammel 31-07-07, 16:34   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var ikke så bra heller nei. Du hadde rett. Enern var absolutt best, som vanlig, men denne var helt ok altså, grei underholdning når man kjeder seg. Oppfølgere er sjelden bra, selv om noen er fantastiske.

Så synd, det var jo endel forventninger knyttet til den. Men da vet jeg at det ikke er den jeg velger først av alle de filmene jeg bør få sett. Takk for tilbakemelding!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.