|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om campingvognerDet er ikke så mange campinghytter der Niobe behøver vogn. Det er stor forskjell på gode madrasser i faste senger og bygg-sammen-sofaputene i nedfellbare. Jeg tror Niobe kommer til å stortrives, bare det å stå oppreist når man fikser hår og sminke, uten å måtte holde speil og børste og maskara og div i hånda, mellom alle soveposene. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om campingvogner6 døgn? Da hadde jeg ikke kjøpt. Vi får vel nærmere 50 døgn i vår i år, men den står på fast plass, og jeg kan være her selv om mannen jobber. (jeg har lærerferie) Vi har en 2000/2001 Hobby med køye bak, dobbeltseng foran og sofa i midten (betalte 90 000 kr med fortelt, levegger, og fullt møblement til forteltet). Jeg har ikke følt behov for noe hytte et eneste sekund i sommer.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fortell meg om campingvognerEg er heilt einig i at campingferie er super ferieform for barn. Campingplassen vi var på (Hallingdal feriepark) hadde eit hav av aktivitetar for barn. Men det passa ikkje heilt for mor
|
|
|
#24 |
|
Står på egne ben
Sv: Fortell meg om campingvognerSkal du bare ha den en uke i året så leier dere ei vogn bare neste år for å teste da vet du. Bare bestill tidlig, for i fellesferien blir vogner fort utleid. Koster en del bare i forsikring og veiavgift og omregistrering også når du skal ha kjørevogn. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Fortell meg om campingvognerVi kjørte forbi Ølberg i dag da jeg plutselig kom på denne tråden og diskuterte campingvogn med mannen. Han spurte hvor vi eventuelt skulle hatt den. Hatt den? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Fortell meg om campingvogner
Og de er det jo mange av der hun bor, så den biten ordner seg nok.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Fortell meg om campingvognerDette var en tråd jeg aldri trodde du kom til å starte, Niobe!
|
![]() |
|
|