|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Shock absorber bh og Røhnisch tightsSer mange av dere er fornøyd med Shock absorber sports-bh: Kjøper dere fra utlandet, eller er det norske butikker som konkurrerer like bra på pris? Og i så fall hvilke butikker? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsI butikk har jeg bare sett shock absorber på løplabet her til lands - tror jeg betalte 350, mot ca. 200 (under tollgrensa) fra England. Da var dog pundkursen gunstigere enn nå.
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg likte overhodet ikke den antishaketightsen fra Rønisch, ikke holder den seg oppe og livet sklir ned og gjør at magen ser enda mer pølsete ut enn den er. Tror den kun passer til syltynne damer som ikke trenger høyt liv på tightsen uansett.
|
|
|
#4 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg har sett og kjøpt Shock absorber sportsbh i flere undertøysbutikker. Mener å huske at de fører merket på butikkjeden Pikant under.
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg har kun sett Shock Absorber på Løplabbet her i Norge, der koster den 700,- (Sjekket i går, så helt ferske tall!)
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg har kjøpt shock absorber på Next to Nothing, prismessig kan det jo ikke sammenlignes med ebay, men jeg fikk hjelp til å tilpasse til meg, det er jo greit når man skal kjøpe sin første shock absorber. Kostet en 550-600 kroner, tror jeg. Sitter som støpt, er et mareritt å ta av når man er passe svett.
|
|
|
#7 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg kjøpte min SA-bh på en undertøysforretning i Grimstad en sommer jeg reiste fra undertøy til trening hjemme, så jeg gjetter at det finnes flere rene undertøysforretninger med bredt utvalg som har. Jeg så også at de ble solgt på messa under Birkebeinerløpet, og der tror jeg det var en forhandler som stod for salget, jeg kan bare ikke huske navnet.
|
|
|
#8 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg må også legge til at jeg måtte opp en størrelse rundt ryggen i forhold til min vanlige størrelse, så det kan være lurt å prøve. Selv våger jeg meg ikke på å kjøpe bh på nett om jeg ikke kjenner modellen.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg har en sånn høy rønish-shorts. Den holder ikke så veldig inn i livet at det gjør noe for min del, jeg er nok for smal i livet for den.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsOK, så opp en str. i omkrets - er det flere som har erfart dette? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights
De finnes vel i flere modeller? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, har samme erfaring jeg også. Har bestilt på ebay, for under 200 kr. Mot 700 i butikk. Var kun en butikk her i byen som hadde SA. Change.com har hatt SA, men har dem ikke inne nå, så mulig de har sluttet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Nja, ikke voldsomt trang rundt ryggen, synes jeg - har min vanlige omkrets på 70 her også. Men det er garantert forskjell fra modell til modell.
|
|
|
|
#15 |
|
Born to run
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg bruker samme str. i SA som ellers, men SA sitter nok noe tightere rundt enn andre bher i samme str. gjør. Du bør nesten prøve før du kjøper.
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsOg jeg betalte virkelig ikke 700 for min bh på løplabet, altså, det hadde ikke vært aktuelt på en flekk. Den er dog ikke av de heftigste hold-på-plass- variantene - det ville vært perler for svin.
|
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsTakk for nyttig info - trodde alle high waist modellene var like i livet, men da vet jeg det, M^2. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hertuginne
|
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsDet er den Lydia-tightsen jeg har, som jeg ikke kan fordra. For meg som har en del mer bakende og lår enn midje så sitter den ikke bra. Den holder seg ikke oppe, dvs siger nedover lårene og i løpet av en treningsøkt har jeg måttet dra den opp minst fem ganger fordi den sagger. Prøver jeg å ha stoffet i midjen uten brett så ruller det nedover (og jeg kan dra det nesten halvveis over puppene) og bretter jeg det ned velter magen over kanten og lager en mye større pølse enn det jeg egentlig har.
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tightsJeg er fornøyd med shortsen Katta har, men ikke med den lange tightsen, som jeg ikke husker navnet på. Den siger.
|
![]() |
|
|