|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilstol/ forovervendtVi lar det stå der til det blir et problem, tenker jeg, og det så ikke ut til å være det store problemet så vidt jeg kunne se.
|
|
|
#82 |
|
I mål
|
Sv: Bilstol/ forovervendt
Ja, det må man bare tenke at er ok, tenker jeg. Man blir fort vant til det. Jeg følte som deg, vi snudde lillesøster i juni. Hun er 4 år, 109 cm og 18 kg, og jeg følte meg helt crazy, men det blir en vane. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Bilstol/ forovervendt
Det blir vel en vane, ja. Føler det er nærmest kun her på fp der er noe forståelse for at jeg har litt klump i halsen for å snu "alt nå", ellers så er det mer snodige blikk og himling for at de har sittet så lenge allerede. De skulle bare visst at jeg har planer om å la Snuppa sitte bakover enda en stund selv om tvillingbroren snur...
|
|
|
#84 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Bilstol/forovervendtVi kjøpte KidFix til snuppa nå, på tilbud. Jeg merker at jeg ikke helt har lyst til å snu henne, men nå fikk hun prøvekjøre setet i bestemors bil (spontantur). Hun er fem år, 110 cm og 17 kg, så hun trenger ikke å snus, men det er greit å ha sete på lur til barnehagekjøring osv.
|
|
|
#85 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilstol/forovervendtVi kommer til å snu storesøster nå (født april '10). Hun får vondt i rumpa på turer nå siden hun må sitte med beina veldig bøyd. Jeg har vært inne på tanken om å kjøpe nytt bakovervendt til henne, evt. sjekke om hun passer bedre i lillebrors sete, men har kommet frem til at vi heller setter den ene bakovervendte hos besteforeldre og kjøper forovervendt til henne. Jeg tror hun er den siste blant "sine" i barnehagen til å bli snudd (ikke at det er et argument i seg selv), og jeg synes i grunnen det er helt greit å snu henne nå.
|
|
|
|
#86 |
|
Sv: Bilstol/forovervendtDet gikk veldig bra i dag, og vi terpet "stramt over lårene, og ligge over skulderen" (sistnevnte er ikke så lett å unngå med denne belteføringen som er på dette setet da) og han er flink.
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bilstol/forovervendt
Jeg sjekker fortsatt at han strammer godt nok. Han ble snudd for halvannet år siden.
|
|
|
#88 |
|
Sv: Bilstol/forovervendtJa, vi skal sjekke og hjelpe lenge enda.
|
![]() |
|
|