|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Crocs støvlerEr det noen som har erfaring med crocs støvler? Er det så lette og gode som jeg tror de er? Og hvordan er passformen? Jeg er skeptisk til vanlige crocs, men har inntrykk av at støvlene er bedre oppbygd? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Crocs støvlerJa! Jeg er superfan av Crocs støvler, de er virkelig lette og myke og fine. Men min erfaring er at de er veldig små i størrelsen.
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Crocs støvler
Ja, men det er jo alle støvler. Crocs er vide i skaftet og trange i selve foten.
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Crocs støvlerVi har bare prøvd dem på i butikk, og da opplevde jeg dem som videre i skaftet enn andre støvler. Ikke spesielt smale i foten, men mine barn har smale føtter.
|
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Crocs støvlerMine barn elsket sine da de var 4-6 år, nettopp fordi de var så lette. Men de var litt glatte under, funker fint på asfalt men litt dårligere på glatte svaberg og sleipe røtter.
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Crocs støvlerVi har hatt noen par og de var ikke godt likt. Alt for brede i foten og for vide i skaftet til mine unger, alt for glatte under til lek i vestlandsnaturen.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Crocs støvlerMinstemann har fått disse gummistøvlene (kommer i alle regnbuens farger) og de sitter faktisk på. Han hadde et par i samme str som han bare gikk av seg. Lette, gode og rimelige altså.
|
|
|
#11 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crocs støvlerDe første støvlene som kom i Crocs var vide i selve foten, men de har blitt mye bedre på passform oppgjennom
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Crocs støvlerJeg har brukt støvler fra Crocks på jobb i barnehage, og har vært knallfornøyd med dem. De er superlette å ha på beina, og med et par gode ullsokker oppi, holder de varmen på føttene til godt utover høst og før den verste vingerkulda slår til.
|
|
|
#15 |
|
Returnert
Medlem siden: Mar 2014
![]() |
Sv: Crocs støvlerMine brukte nesten bare Crocks støvler etter at vi fant de for mange år siden. Med en ullsokk om vinteren, blir de også veldig varme vintersko. Materialet i Crocks er "luftig" og isolerer godt. Og det blir aldri sur lukt på innsiden... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Crocs støvlerMine har elsket dem.
|
|
|
#18 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Gummistøvler, uansett type, skal ikke kjøpes for å vokse i! Da faller de bare av og det blir bare tull.
|
|
|
#19 |
|
Klar
|
Ikke sant.. De han har nå faller nemlig bare av, selv om de er i str 22. Men noen her sa jo at de var små i størrelsen, samtidig som jeg har lest at de er store i størrelsen. Ikke lett med nettshopping av støvler, altså! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Crocs støvlerDet fine med nettshopping er jo at de kan returneres om de ikke passer.
|
|
![]() |
|
|