|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Regntøy som tar lite plass i ransel?Ungene har lang skolevei og her på Vestlandet er det ofte fare for regn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Regntøy som tar lite plass i ransel?Kan de ikke gå med skalljakken og ha buksa i sekken på dager med fare for regn? Tror ikke det vil ta mer plass enn et regnsett.
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2013
![]() |
Sv: Regntøy som tar lite plass i ransel?Stormberg og de fleste sportsbutikker fek gsport, xxl har enkle regnsett i pose til rundt 200 kr. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regntøy som tar lite plass i ransel?Vi har hatt noen av de rimelige settene i pose og alle lekker som bare det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Regntøy som tar lite plass i ransel?
Sånn gjør vi det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Regntøy som tar lite plass i ransel?Color Kids har hatt et tynt sett. Det ble kjøpt på Bare Barn på Kvadrat. Ellers tror jeg Didriksson har tynne, selges hos www.sportmann.no.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Regntøy som tar lite plass i ransel?HH har jo hellytechbukser som ofte er på tilbud på obs! etc - de er gode og tynne. Jeg legger den i sekken på slike dager - det tar lite plass. (men jeg usikker på hvor langt opp de går i str)
|
![]() |
|
|