|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Jeg synes jo sånne syntetiske støvler er helt greie. *ikke så kravstor*. Men jeg foretrekker sko jeg også. Du trenger forsåvidt ikke chaps heller, men det er bedre.
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Ja, litt av grunnen til at jeg ikke liker vanlige ridestøvler er jo at jeg overhodet ikke har legger som passer i dem. Sko og chaps er mye lettere å tilpasse, og bedre å gå på. Plaststøvler er kaldt om vinteren og klamt resten av året.
![]() |
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?En gammel flamme av meg begynte å ri i en alder av 41. Han og en gjeng menn der han bor. Det ser ut som det går fint.
![]() |
#25 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?
Dette vet jeg ikke helt hva jeg skalsvare på. På den ene siden er det dumt å svi av penger på utstyr man kanskje ikke kommer til å bruke. På den andre siden synes jeg som er en erfaren rytter, at detvirkrlig er pyton å ri uten ridebukser og -sko og chaps og ikke minst hansker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
maler
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Jeg rir ikke med hansker hvis jeg ikke må. Men det finnes ikke sko som ikke er formålet som er gode å ri i. Du kan jo prøve noen ganger og se hvordan du synes det er tenker jeg.
![]() |
#27 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg må være svært individuelt. Jeg har ridd mye i min ungdom og kan ikke si at hanske og chaps var noe jeg tok på med mindre det var helt nødvendig. Jeg red i ridebukse og noen lage snørestøvler med hæl og det holdt i massevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Jeg må ha lange støvler eller chaps for ikke å få gnagsår av stigbøylereimene. Og hansker hjelper meg å få myk nok hånd uten å få for mye gnagsår av tøylene. Men deg kan hende jeg er litt sensibel og sart av meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Jeg må også ha lange støvler eller chaps for å ikke få gnagsår av stigbøylereimene. Hansker avhenger litt av hesten og tøylene, men når jeg skal ha hansker må jeg ha noen gode. De er heller ikke billige. Jeg takler ikke år i med sånne fingervotter med gummibelegg.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Jeg rir best med korte støvler (husker ikke hva det heter lenger...
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er veldig nysgjerrig på hvor du har fått plass og hvor mye det koster? :har også lyst:
![]() |
#33 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg investerte ett par tre hundrelapper i geiteskinnshansker da jeg hadde min egen hest, og de var (og er fortsatt) fantastisk gode.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lære å ri i voksen alder?Jeg har ridd mye i perioder, men har aldri eid en ridebukse eller chaps. Ridesko kan være greit, men det funker helt fint med sko med litt hæl.
![]() |
|
|