|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
T-skjorte til tur/treningNoen tips til hvor jeg kan finne gode t-skjorter til turbruk? Det må være noe med arm, jeg har singletter, men når jeg går med sekk blir jeg sår på innsiden av armene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: T-skjorte til tur/treningSå gode ut, men så også ut som at den sitter veldig tett? Halsen var perfekt. Hvordan er de i størrelse? Av og til er Ellos helt håpløs, på noen plagg må jeg gå opp 2 størrelser og på andre 1-2 størrelser ned. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: T-skjorte til tur/treningDe mindre størrelsene sitter tett. Jeg har kjøpt til Frøkna også, som bruker 38, og hennes er formet som på bildet, men fasongen endrer seg oppover i størrelsene. Jeg bærer vekta rundt livet og kunne aldri brukt t-skjorte med fasong som vist på bildet, og disse funker fint for meg.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: T-skjorte til tur/treningRöhnisch har noen fine: https://www.getinspired.no/treningsk...ulina-tee.html |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: T-skjorte til tur/treningEllos it is da. Får teste de. Men tro om det er noen plass her i Trondheim jeg kan finne noe med en gang. Skal på tur på onsdag, rekker ikke få noe fra Ellos innen det. |
|
|
|
![]() |
|
|