|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Barberer du deg under armene? | |||
Nei, jeg er kvinne |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 2,99% |
Nei, jeg er mann |
2 | 0,75% |
Ja, jeg er kvinne |
257 | 95,90% |
Ja, jeg er mann |
1 | 0,37% |
Deltakere: 268. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barberer du deg under armene?
Folk har forskjellig smak, ja, men det er noe med det å synes at andre mennesker er ekle jeg reagerer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Enig i det! Men jeg tenker at det er kort vei fra det man er vant til og anser som sosialt akseptert, til at motstykket blir oppfattet som ekkelt. Nettopp fordi det ikke er (særlig) sosialt akseptert. Og hår under armene kan vel godt være en slik ting for mange. Jeg tror jeg nevnte noe om det i den andre barberingstråden: det ikke er så langt fra "kjekk veltrimmet, skjeggete mann" til "uflidd/skitten" heller. Det blir litt det samme, slik jeg ser det.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 03-09-14 kl 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Men det er jo stor forskjell på å synes folk er ekle og å synes håret de har under armene er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Ja, ok. Jeg assosierte ordet ekkelt med motbydelig og vemmelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Jeg barberer fordi jeg vet at det finnes folk som synes det er ekkelt og akkurat det er sånt som jeg blir påvirket av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Downfall: om man lar det vokse vil det stoppe, altså. Det er ikke som håret på hodet som bare vokser og vokser.
![]() |
#68 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Jeg barberer jevnlig, oftere på sommeren enn på vinteren, men minst 1-2 ganger i uka uansett årstid. Jeg føler meg ikke ren hvis hårene gror og synes det lukter svette raskere, så jeg gjør det kun for min egen del..
![]() |
#69 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Ja. Jeg drar over med høvel et par - tre ganger i uka tenker jeg. Ikke fordi at det vokser så innmari mye og fort, men jeg vil ikke ha hår der. Uansett årstid.
![]() |
#70 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Ja, jeg gjør det, men det er ikke akkurat en fast rutine når jeg dusjer - mest når jeg kommer på det. Jeg er et ganske uhårete menneske, så det er ikke så mye der okke som.
![]() |
#71 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Ja, men om vinteren kan det lett drøye noen uker mellom hver gang.
![]() |
#73 |
Har bakt søte kaker
|
Samme her. Barberer under armene, men det er nokså lyst og det kan gå litt tid mellom hvis jeg ikke bruker ermeløse topper.
![]() |
#74 |
Ferdiglada
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Ja, eg har jo et sexliv.
![]() |
![]() |
#75 |
|
Hva med menn? Er de ustelt og sjuskete med hår her og der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Ferdiglada
Tja, det varierer men uten å bli personlig kan eg jo seie at eg foretrekke redusert hårmengde på menn. Hadde min mann hatt hår på ryggen hadde han blitt sendt til voksing.
![]() |
![]() |
#77 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Og hvis han selv ikke ville vokse ryggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Sv: Barberer du deg under armene?Jeg kan anbefale tre, fire uker på hytte på fjellet uten bad eller varmtvann eller toalett inne. Det er ganske befriende å plutselig gi beng i barbere armhuler og legger og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
Jeg så det og jeg synes det er litt underlig å tenke at man ser sjuskete og ustelt ut selv, men at man kan se masse hår på andre uten at man synes det ser sjuskete og ustelt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|