|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Jeg har god erfaring med Floyd. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Jeg liker også klær fra Me&I. Og de siste årene har jeg kjøpt endel på Oasis som holder veldig bra på fasong og ser nesten ikke brukt ut. De har butikker i hele UK og nettbutikk.
|
|
|
#23 |
|
maler
|
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Me&I er favoritter for min del også. Jeg bruker dem veldig mye. Ellers boden, esprit, principles, mexx. Det må være et luksusproblem å befinne seg i storbritannia når man skal ha klær.
|
|
|
#24 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?
Takk for tips.
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Tror ikke det. Jeg har også hatt endel klær som har nuppet masse, f.eks. fra Benetton, der jeg også har kjøpt gensere som har vært fine og nuppefri i årevis. Ikke lett å knekke nuppekoden. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Hehe. Jeg tullet, altså. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Nå er det den en Uniqlo reklame her ...
|
|
|
#30 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har handlet en tynn ulljakke på Uniqlo som jeg elsker. Den nupper ikke og har holdt seg fint nå i to år i alle fall. Skal innom Uniqlo i London i høstferien også. Har også hatt et par bukser derfra (mer leggingsbukser) som har holdt seg godt i formen, samt et par t-skjorter. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Nja, det er jo veldig billig, så man kan jo ikke forvente allverdens. I forhold til prisen er kvaliteten god synes jeg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
finner ut av mye
|
Inbiller meg at det ikke var så billig da jeg var innom en butikk i London for noen år siden, men jeg kan huske feil! Men jeg ser jo det nå, og utvalget er jo ikke det helt store heller.
|
|
|
#33 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Bomullsgenserne til Uniqlo blir litt slaskete etterhvert. Men jeg har en vest i lammeull som har holdt seg superbra.
|
|
|
#34 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Jeg har ullklær fra Boden som ikke nupper. Flere kjoler og jakker uten nupper. Spesielt kasjmirplagene er helt nuppefrie og jeg er en person som nupper voldsomt i enkelte plagg, merinoulljakker fra Benneton, feks.
|
|
|
#35 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Det er jo i UK jeg finner fine klær, jeg liker veldig godt de store Debenhams-butikkene, og handlet en del fra H!Holland i juni. Så langt har klærne holdt bra synes jeg.
|
|
|
#36 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Av de ikke så dyre merkene, synes jeg Esprit, Mexx, Banana Republic og Massimo Dutti stort sett har grei kvalitet. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper jeg klær med god kvalitet?Jeg har merinoull fra Uniqlo som er fantastisk i kvaliteten, særlig med tanke på prisen. Jeg har slitt hull i jakkene uten at de har blitt stygge. Og jeg er en nuppe-person.
|
![]() |
|
|