|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?
Min sov forsåvidt ikke da han var 1,5 , i tillegg gikk han i naturbarnehage , der er de jo ute hele dagen fra 8.15. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?
Det er vel de aller færreste bhg som har naturavdeling for de minste.
|
|
|
#24 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Jeg hadde valgt en dress som er lett, og som har glatt for inni- fordi små barn ikke alltid liker å kle på seg, og da er en dress med glatt for lettere å manøvrere på. Den skulle ikke hatt dobbel mansjett på beina, av samme grunn som over. Den skulle ikke vært for tykk, da blir den for varm på de varmere vinterdagene, bedre å kle litt mer på under når det er kaldt. Gjerne vid i fasongen, da har de god plass til bevegelse. Vanntett. Varmepute i rompa. For oss har Reima vært det beste valget ift dette.
|
|
|
#25 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Vi hadde Ticket til vår yngste jente som var rundt 1,5 i fjor vinter. Den var rett og slett helt perfekt. Den var lett, myk, varm, enkelt å ta av og på osv. Virkelig en perfekt dress til en så liten kropp! Jeg anbefaler virkelig ikke en dress med strikk i livet til de minste for da blir den for klumpete oventil. Anbefaler også å kjøpe en dress som er passe stor og ikke så stor at den skal vare en vinter til. Jeg får vondt langt inn i hjerterota når jeg ser små, stabbende barn som så vidt klarer å bevege seg ute i kulda på grunn av at h*n må bære på en alt fo stor dress.
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Hvordan er Ticket i størrelsen? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Den vi har, som er et par sesonger gammel, er stor. Snupp har den i str 110, og den er like stor som ReimaTec+ dressen som er i str 116.
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Ticket til baby er genial . Det at man kan dra ned begge glidelåsene og bare putte barnet inni gjør at påkledningen tar minimalt med tid . Vår ticket var lie fin og gikk i arv videre . |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Reima tec har vel også en slik modell med to glidelåser.
|
|
|
#30 |
|
maler
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Ticket sine er store i størrelsen, vi hadde en ticket i str 86 og reimatec i 92 som var akkurat like store.
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Vi har vært fornøyde med POP, Ticket og Reima. Liker uttagbart for i POP, minste har hatt sin gjennom vinter, vår og nå i høst og kan antakelig ha den i vinter igjen. Tilsvarende med eldste sin av samme type. Mye for pengene.
|
|
![]() |
|
|