|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Forskjell på Chippendales og stripping?Jeg innbiller meg at det er mer sosialt akseptabelt for damer å dra på Chippendales show enn det er for menn å dra på strippeklubb. Men det kommer sikkert også an på hvem man snakker med.
|
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjell på Chippendales og stripping?
Jeg mener jo også det. Men det kan synes som om 'samfunnet' som sådan, media, de som arrangerer dette, ikke helt vurderer det likt. Litt mer sånn 'se på de tullete damene her da, som hyler og koser seg på show'. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Nei, det mener jeg jo ikke. Jeg mener heller ikke at mannestripping er fullstendig uproblematisk, og harryfaktoren er like høy. Men jeg mener altså at mannlige strippere har en annen posisjon i hierarkiet enn kvinnelige.
Nå har jeg jo heller aldri påstått noe av det du sier her, så den er jo grei.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg også. Men alle var tydeligvis ikke enig med meg da diskusjonen kom opp. Jeg føler at venninnegjengen fra hjembyen min oftere gjenspeiler "den norske folkesjela" enn det FP gjør.
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Forskjell på Chippendales og stripping?Jeg syns det er likt i den forstand at begge deler er vulgært, begge deler diver med en "kropp er dekor"-greie som jeg ikke liker.
|
|
|
#28 |
|
Introvert optimist
|
Det tror jeg du har helt rett i. Jeg må også kalibreres mot omverdenen gjennom barndomsvenninnene mine.
|
|
|
#29 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Forskjell på Chippendales og stripping?Joda, det er jo per definisjon stripping. De kler av seg mens de danser. Dog ville jeg sammenligne det mer med disse cabaret-greiene med damer som kler seg i vintage og vifter med puppedusker. Dita von Teese og gjengen. Kommer ikke på hva det heter.
|
|
![]() |
|
|