|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Male taklister i noe annet enn hvitt?Vi driver og maler rom. Guttas lekerom. Lik sin mor er de glad i grå vegger - og storebror lurte på om vi ikke kunne male taklister gule? De har en køyeseng som skal males gul. Jeg klarer ikke å se det for meg helt. Gulfargen blir nok jotun spontan.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Jeg tror nok det beste er å holde seg til gul køyeseng og evnt noe annet gult dill |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Mal døra gul, eller sett inn andre gule effekter. Lister ville jeg holdt i hvitt.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Dere er like kjedelige som da jeg laget trå for å få applaus for å vurdere sorte lister.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Mitt hovedargument er at om jeg maler listene gule slipper jeg unna uten å male taket
![]() |
#7 |
audio, video, disco
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Eller sånn her:
![]() |
#8 |
audio, video, disco
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Tror jeg hadde gått for gule hyller istedet, har ikke Ikea det, tro?
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?
Jeg vei ikke om noen med unntak at det kanskje ser rart ut. Det er jo veeeldig kjedelig å male lister, tross alt
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Taklister har jeg aldri sett vellykket malt i noe kontrastfarge. Jeg ville brukt gult til noe annet i rommet.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Kjør på med gule lister! Vi har et rom der taklistene har en annen farge, og det ser bra ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Male taklister i noe annet enn hvitt?Jeg hadde hvite vegger, hvitt tak og lyseblå lister i min oppvekst. Synes det var kjempefint, og synes det fremdeles. Mal i vei!
![]() |
|
|