|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I skapet mitt ligger ulllongs som tåler dagslys, og et par som helst burde vært kastet. Sånn som en gang har vært hvit, men nå er mer gustengrå og har hull på kneet. Den valser jeg aldri rundt i. Den svarte kan jeg gå med før jeg tar på turbukse/regntøy og på vei inn. Tar vi med middagsgjester inn fra søndagsturen, bruker jeg å finne ei joggebukse eller strømpiks og tunika i steden for longsen.
![]() |
#103 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?:avsporer: Jeg ble forresten nettopp fortalt av en selger på en klesbutikk at tights var på vei inn igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?
Jeg har hørt at sånn strikktights er på vei ... Det er enda mer
![]() |
#105 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg har observert ullundertøy-trøye av typen skitrøye på representant i kommunestyret. Hun hadde dog dongeribukse nedentil. Det var hakket mer uformelt enn jeg ville ha gått for, men ellers så brukes jo ulltrøyene i mange jobbsammenhenger som jeg har sett. Å gå med ulllongs regner jeg som noe som bare passer innenfor husets fire vegger og da ikke med voksne gjester i hus. Mannen min synes ikke kun ulllongs passer noe sted som helst og maser om at jeg må kle på meg hvis jeg svinser rundt i den... |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Det er vel ikke noe problem å bruke ullundertøy. Jeg synes grensen går hvis "ukjente" skal inn på besøk, men utenom det er vel folk litt pripne om de reagerer på at du går med ullundertøy i ditt eget hjem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg har vært på hyttetur med kollegaer, kommet ned i kjøkkenet i bare ullundertøy på morgenen og spurt "Er det lov å gå i bare ullen her?", blitt møtt ned et unisont "Nei!!" og store glis av en gjeng kledd i ... ullundertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I kveld ringte det på døra, jeg åpnet iført ullundertøysett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I dag er det jo en fin anledning til å teste ut å åpne døra for fremmede, siden det er TV-aksjonen!
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Trøndere går med mokkasiner, lisseslips og skinnvest. Du kan gå med ullundertøyet nøyaktig kor du vil!
![]() |
#112 |
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg går aldri med ullundertøy hjemme. Eller halv-påkledd.
![]() |
![]() |
#113 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Hadde jeg hatt sånt fint ullsett fra f.eks Kari Traa eller Moods of Norway kunne jeg nok gått med det inne og åpnet døren i det hvis noen ringte på. Jeg hadde nok ikke beveget meg utendørs i hele settet, men toppen kan fint brukes til vanlig bukse.
![]() |
#114 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg bor på fjellet og har ofte på ullundertøy. Det er totalt innafor å ha ullundertøy på hjemme, besøk eller ikke. Skal sies at jeg aldri får besøk av andre enn venner, og familie og de tåler godt å se meg i ullundertøy.
![]() |
#116 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#117 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I går dro jeg på besøk i Janus-bukse. Og på butikken på vei hjem.
![]() |
#118 |
Medlem siden: Mar 2008
Jeg glemte å se, men tror de fleste var greit kledd. En gikk i treningstøy, et par andre i litt ymse.
![]() |
#119 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Der det er VINTER når det er vinter, går dere bare i en stillongs?
![]() |
#120 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg bruker kun stillongs om jeg skal ut på ski/uteaktivitet med barna, aldri ellers. Det blir alt for varmt.
![]() |
|
|