|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
fri
|
Sv: Det blir ikke OL i OsloSnø er umulig å vite på forhånd om kommer, men sannsynligheten for at det er snø i Oslo i februar når man ser på de siste årene, er jo rimelig stor. Og jo mildere det blir, jo mer snø, hvis man f.eks ser på Sørlandet, hvor vi har hatt enorme mengder de siste årene. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Det blir ikke OL i OsloJeg kan jo forstå at toppidretten synes dette er leit, men i edruelighetens og fornuftens navn så må da selv de se at OL i nåværende form koster mer enn det smaker?
|
|
|
|
#43 |
|
Hertuginne
|
Sv: Det blir ikke OL i OsloJeg synes det er leit både for toppidrett og for vanlig idrett, for det er ikke tvil om at særlig østlandsområdet ville tjent på å ha OL i form av nye anlegg og satsing fremover. Men likevel synes jeg det var en riktig beslutning gitt at IOC ikke fatter at det er på tide å rulle inn kravene sine og forstå at hele OL-kjøret har gått så altfor, altfor langt.
|
|
|
#44 |
|
fri
|
Sv: Det blir ikke OL i Oslo
Er det virkelig noen som tror at vi nå vil få mye mer penger til det Siv Jensen sier?
Mer skatteletter til de som har mye fra før, burde hun vel heller sagt? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det blir ikke OL i Oslo
Man kan snakke om OL og miljø så mye man vil. IOC er uansett en lukket organisasjon for spesielt inviterte som tjener MILLIARDER på å leie ut OL-ringene (sånn sett kan man noen ganger lure på om idretten bare er et stunt for å fremme sponsorenes interesser). De kunne antakelig fint betale OL selv med det de tjener. Men hvorfor gidde - når de kan få en gjeng med suckers til å åpne og drive butikken for dem, ha klausuler om at all konkurrerende reklame og produkter skal fjernes i hele byen, og bare sitte og telle sedler mens de drikker kongepjolter på slottet? - Sånn for å sette det på spissen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Det blir ikke OL i OsloNei, jeg har sjelden en voldsom tillit til det Siv Jensen sier, men for meg er det vitktigere at vi ikke støtter IOC, enn at vi gir toppidrettsutøverne et OL på hjemmebane. Vi kan godt ha et stort idrettsarrangement, men ikke på IOC sine premisser.
|
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det blir ikke OL i OsloOm toppidrettsutøvere syns dette er trist så burde de jobbe for å få på plass en idrettspresident som ikke virker som en blærete dritt. Hvem trenger vel OL-motstandere med ham, sier nå jeg.
|
|
|
#48 |
|
Klar
|
Sv: Det blir ikke OL i OsloJeg syns det er trist at det ikke blir OL i Oslo. Jeg levde tett på OL på Lillehammer, og det var en fantastisk folkefest jeg har lyst til å oppleve igjen. Og så vil jeg at verden skal få se mer av det fantastiske landet vårt! |
|
|
|
![]() |
|
|