|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kvalitet Anna FieldNoen som vet hvordan kvaliteten er på kjoler av merket Anna Field? De ser veldig fine ut, og prisen er grei. Hvordan er stoff og kvalitet? Nupper de lett? Holder de fasongen greit? Og hvordan er de i størrelsen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kvalitet Anna FieldJeg har to kjoler derfra, og har vært litt skuffet av "utførelsen" på dem. De ser finere ut på bildene enn de er i virkeligheten. Begge kjolene ble "strandkjoler" ganske umiddelbart. Men det skal sies at de var billige også.
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Kvalitet Anna FieldLurer på om det er et av de merkene som har vært både for store i størrelsen og for blanke/tydelig syntetiske i stoffet for meg, men mulig jeg husker feil.
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kvalitet Anna Field
Det kan stemme ja.
|
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalitet Anna FieldJeg har både kjoler og sko, veldig fornøyd og fått mye skryt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Kvalitet Anna FieldDei er heilt greie som sommarkjolar og til kvardagsbruk, men det er ikkje veldig "pynta" kvalitet på dei.
|
|
|
|
#9 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalitet Anna FieldJeg hadde en ganske så "pyntet" kjole fra AF da jeg var i 40-årslag i vinter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalitet Anna FieldHar bl.a. denne, som har holdt seg veldig bra, og som jeg kler ganske godt. Vasker den litt skånsomt da. |
|
|
|
![]() |
|
|