|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekse
Virkelig? En tegning av en elefant? Det er vel ikke særlig relevant for misbruk altså.
|
|
|
#42 |
|
maler
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseJeg hadde brølt av latter tror jeg.
|
|
|
#43 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseFargebilde på søk etter "glad elefant".
|
|
|
#44 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er jeg også. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis elefanten er alt du ser, så ser jeg ikke poenget i å prøve og forklare deg sammenhengen heller. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Eklektisk
|
Her må jeg bare rofle hjertelig med. Det er ikke mulig. Jeg ser ikke for meg at det ikke er mulig at det ikke går an å få med seg dette for de som sjekker lekser heller. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, skjønner hva du mener. Svært mange barn som blir misbrukt får servert at to viktige beskjeder; det skal holdes hemmelig, og det er helt normal at det skjer, alle driver slik. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Vet du, den syns jeg var skikkelig, skikkelig unødvendig. Jeg er helt for at man skal være veldig var på ting barn som har vært utsatt for traumer av ulikt slag kan reagere på, men jeg går faktisk ikke med på at en tegning som denne, som involverer en tegnet person (som slett ikke trenger å være et barn en gang), og en elefant er det som gjør det vanskeligst for barn i denne situasjonen. Selvsagt er det verken ønskelig eller greit at slike glipper skjer, men når det skjer så må det være mulig å se det tåpelige og komiske i det, fremfor trist.
|
|
|
#49 |
|
Er frisk!
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseJeg må bare le - og synes kraftig synd på de lærerne som har gjort denne tabben. Det går litt fort for seg i skolen til tider...
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseSelvfølgelig må det være mulig å se det tåpelige og komiske. Men jeg blir litt sjokkert over at det tydeligvis er vanskelig for mange å se at det kan oppfattes helt annerledes. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
<*(((<
|
At det er en elefant som gir oralsex er vel ikke så relevant, nei.
|
|
|
#52 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseDet kan det jo sikkert, Pegasus. Men, nærmest alt i denne verden kan jo det, om man har på seg "rette" (eller feil) briller. Man kan jo ikke alltid ta høyde for absolutt alles bakgrunn når man ler av noe man synes er komisk. På nettet, i det minste.
|
|
|
#53 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men de aller færreste barn vil tenke på disse sakene. Og de færreste som har opplevd overgrep vil også tenke på de sakene.
|
|
|
#54 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseJeg tror også det kan oppleves skremmende for mange barn, ikke bare dem som har vært utsatt for overgrep. Det er en grunn til at dette ikke er en egnet illustrasjon for førsteklassinger.
|
|
|
#55 |
|
kamerat
|
Sv: Penistegning til førsteklassinger i lekseDet Candy sa. Tegningen er udiskutabelt upassende og kan definitivt skremme små barn, men samtidig er saken høyst lattervekkende. Og i lys av hvor upassende tegningen er, hadde det også kledd skolen bedre å droppe den ansvarsfraskrivende pingleunnskyldningen.
|
|
|
#56 |
|
Glamorøs
|
Jepp.
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Penistegning til førsteklassinger i leksehttp://www.nrk.no/trondelag/sexolog-...kse-1.11986961
Jippi for at skattepengene mine har gått til et slikt kunstprosjekt, som kunstneren ikke en gang vil vedgå seg under fullt navn. *snerpeguri*
|
|
|
#59 |
|
Glamorøs
|
Det var da Frp-retorikk på sitt beste, må jeg si. "La oss utale oss negativt og bastant og snipe om MINE penger om noe vi verken har satt oss inn i eller vet noe om".
|
|
|
#60 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Jeg vet.
|
![]() |