Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg akkurat nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-07, 23:37   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har du på deg akkurat nå?

Ja?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:39   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ha du på deg akkuat nå?

Jeg har på meg:

hvite leggings
hvit singlet
hvite lave sokker (har de et navn??)
lang tunika
grå tunika

truse og bh

(og jeg har femdeles en r-tast som henger!)

Gammel 26-05-07, 23:39   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Truse, lyserosa top, rød topp, hvit genser, blå jeans og svarte sokker.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:39   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hey! Denne tråden skulle jeg lage nå.

Jeg har på meg sort ulltrøye i ull/silke, sort bh og hvit truse. Jeg har jobbet i hagen og måtte ta av meg hagebuksa fordi den var full av mold og grønske.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:40   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hey! Denne tråden skulle jeg lage nå.

Jeg har på meg sort ulltrøye i ull/silke, sort bh og hvit truse. Jeg har jobbet i hagen og måtte ta av meg hagebuksa fordi den var full av mold og grønske.

Var fra ditt innlegg jeg fikk ideen fra

Gammel 26-05-07, 23:41   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Var fra ditt innlegg jeg fikk ideen fra

Jeg er et oppkomme av gode ideer.

jeg glemte forresten å si at jeg har hestehale og fortsatt har solbrillene som hårbøyle.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:49   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørke mammajeans fra Polarn O. Pyret og en gråmelert tunika. Svarte sokker som snart går av, jeg har kommet til varme-hender-og-føtter-stadiet.

Svart BH (en veldig fin en faktisk) og svart truse.

Gammel 26-05-07, 23:50   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulvang ullsokker, hvit truse, lyseblå janus ullstilongs, en grønnbeige causal nike-bukse, en grønn strechgenser med v-hals og ammeinnlegg. Hestehale med knall-rosa strikk. Samt noen alt for store grå tovede ulltøfler. :skikkelig lørdaskveld-pyntet:

Gammel 26-05-07, 23:51   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Beige oppbrettet bomullsbukse. Brun singlet med blondekant nede og i utringningen. Lilla/brun/beig tunika over. Ja, også truse og BH da. Og solbriller på hodet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:53   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Truse, BH (som definitivt ikke matcher), sort dressbukse, blomstrete bluse som er lilla i bunnen og rosa cardigan.

Ellers har jeg stort sett brukt en gaaaaammel, rød strechbukse og en lyseblå bomullgenser. De er i tillegg dekorert med flotte malingafarger for alle rommene jeg har malt de siste årene. Vi maler hus, nemlig...

Gammel 26-05-07, 23:53   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En lyseblå Puma hettegenser, mørke tettsittende jeans, hvit og lysblå Puma t-skjorte, undertøy og sokker.
Håret er i en haug, og jeg gleder meg til å klippe av en 10-20-30 cm.

Gammel 26-05-07, 23:53   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

En sort tunika-kjole, en sort smal bukse med smekken på vidt gap, et par grå sambo-sokker, en boxer og en fin lilla bh, med sorte blonder på.

Gammel 27-05-07, 00:07   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sort bukse, sort singelet, blå topp over den, bh og truse. Har en fleecejakke også, er så kaldt.

Gammel 27-05-07, 00:15   #14
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Undertøy
Noen gamle sokker med et forferdelig bamsemønster
Mexx jeans
Turkis Uno-topp
Limegrønt fleecepledd

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:19   #15
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Undertøy, sort mammatopp og mønstrete mammaskjørt fra da jeg var gravid i fjor. Har ikke fått kjøpt inn passende ikkegravidsommerklær ennå. Men mammaklærne er i hvert fall deilige å ha på. Ingen ting som strammer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:22   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Faktisk har jeg matchende BH og truse på meg i dag, beige med blonder.
I tillegg har jeg på meg olabukse, t-skjorte og fleecejakke (hvit)
Hadde lyseblå genser før i dag så jeg har lyseblå sokker på meg også.
(genseren tok jeg av når jeg farget håret i stad)

Gammel 27-05-07, 00:25   #17
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Hm.. Hvit bomulls-BH & truse, lys rosa, langermet topp og deilig, baggy ola-capri m/ masse lommer og spennesnøring nederst. Barbeint as usual.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:32   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Haha.
Jeg er übersexy i kveld, i sort joggedress og lilla chenillesokker.

Gammel 27-05-07, 00:33   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja?

Klær.

Gammel 27-05-07, 00:38   #20
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Hvit bukse med litt vide ben med tynne gull og beige striper i siden.
- Hvit "hekleaktig" tunika med knapper i toppen og knyting under bysten.
- En stygg ammeBH som er blitt grå i vask
- Hvite hipstere.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.