|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJeg må innrømme at min første reaksjon var at dette måtte være en dårlig timet aprilspøk, men kanskje andre har ulikt syn? Dette er altså en sak der fire ikke-småbarnsforeldre på babykino ble bedt om å forlate forestillingen, fordi en av mammaene fant det ubehagelig å skulle amme i kinosalen hvis det var ikke-småbarnsforeldre til stede. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneSorry altså, men
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinne
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneUnnskyld?
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneDet verste er at de ikke tenker på "just say no" som prosedyre til neste gang?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJeg synes det er ganske dumt at overskriften i alle landets aviser er vinklet slik at man tenker at det er den ammende som er blitt kastet ut av kinosalen.
|
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneDet er helteit ja |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJeg ble helt puteflau da jeg leste om det på FB. Herrejemini.
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJeg lurte også på om det var en aprilspøk.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJeg trodde jeg leste feil! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneMan bør ikke gå på kino med baby om man syns det er ubehagelig å amme med ikkesmåbarnsforeldre til stede.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJaja. Jeg skjønner at mannen reagerte.
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneJeg hadde blitt deitsur om jeg hadde blitt bortvist fra kinosalen fordi ei dame ville amme babyen sin. Og jeg syns hun er med på å spenne bein under det famtum at det endelig faktisk er greit å amme på de fleste offentlige steder.
|
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneMin første reaksjon var omtrent som det her |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinne
Tvert i mot, det står ingen ting i reglene om at babykino bare er for voksne i følge med babyer:
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Måtte forlate kinosal for ikke å støte ammende kvinneDette er rett og slett skikkelig pinlig! |
|
|
|
![]() |
|
|