|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubåten utenfor StockholmBarnslige og tåpelige gutter, tenker jeg, og himler noe voldsomt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Rockesøster
|
Sv: Ubåten utenfor StockholmJeg har absolutt tro på at russerne har noe på gang i den svenske skjærgården, og det er vel ikke mer en et par uker siden et russisk bombefly ble avskåret utenfor svenskekysten?
|
|
|
#24 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ubåten utenfor StockholmJeg tror også det handler om å vise makt. Men veldig rare tider vi lever i, rett og slett.
|
|
|
#25 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ubåten utenfor StockholmDerimot, hvis man tillater seg å humre litt over det som skjer ..... (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ubåten utenfor StockholmJeg anser ikke Putin som tilregnelig og lurer veldig på hva denne ubåten gjør i skjærgården. At de snoker rundt de baltiske statene er vel ikke noen overraskelse, men hva de gjør i Sverige vil jeg gjerne vite svaret på.
|
|
|
#27 |
|
Tøff
|
Sv: Ubåten utenfor StockholmPutin er en farlig mann og vi bør være bekymret. Den beste måten å få stødig fotfeste må jo være å skape et trusselbilde som er så skremmende at det russiske folket slutter å se innover i eget land. Det er i Putins interesse med en ny kald krig, men på en ny måte. Man er da en mann av KGB. Jeg synes det sier mye om ham. |
|
|
|
![]() |
|
|