Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ubåten utenfor Stockholm

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-14, 22:11   #21
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ubåten utenfor Stockholm

Barnslige og tåpelige gutter, tenker jeg, og himler noe voldsomt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 22:22   #22
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har absolutt tro på at russerne har noe på gang i den svenske skjærgården, og det er vel ikke mer en et par uker siden et russisk bombefly ble avskåret utenfor svenskekysten?
Russerne har de senere årene økt aktiviteten sin i våre,- og våre nære luftrom.
Jeg tror ikke de gjør dett på gøy, men både for å vise muskler og for å rekognosere, så at en ny slags kald krig kan komme er jeg ikke fremmed for.

Gammel 20-10-14, 22:31   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke det som foregår i russland for tiden. Helt uavhengig av denne ubåten eller u-ubåten.

Gammel 20-10-14, 23:55   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror også det handler om å vise makt. Men veldig rare tider vi lever i, rett og slett.

11 åringen spør og graver, og jeg kjenner jeg strever med å gi "riktige" svar. U-båt utenfor Stockholm? Hvorfor det? Er Russland vår fiende også? Ungdommer fra vesten som frivillig reiser til Syria for å krige og som blir medlemmer i IS. "Men de må jo være gale i hode sitt mamma. Hvorfor gjør de det. Betyr det at de kriger mot sitt eget land hvis vesten prøver å hjelpe de landene"?

Det er liksom ikke et enkelt svar på noen av de tingene som preger nyhetene nu til dags.

Gammel 21-10-14, 00:37   #25
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Derimot, hvis man tillater seg å humre litt over det som skjer .....

(Kilde: youtube.com)

Gammel 21-10-14, 00:47   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anser ikke Putin som tilregnelig og lurer veldig på hva denne ubåten gjør i skjærgården. At de snoker rundt de baltiske statene er vel ikke noen overraskelse, men hva de gjør i Sverige vil jeg gjerne vite svaret på.

Gammel 21-10-14, 07:57   #27
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Putin er en farlig mann og vi bør være bekymret. Den beste måten å få stødig fotfeste må jo være å skape et trusselbilde som er så skremmende at det russiske folket slutter å se innover i eget land. Det er i Putins interesse med en ny kald krig, men på en ny måte. Man er da en mann av KGB. Jeg synes det sier mye om ham.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.