|
|
#41 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KåpeJeg så en knall rød kåpe i sted da jeg var innom Husfliden. Det var merket Tyrihans, og jeg tror det var denne modellen selv om den ikke vises i rød her: http://www.tyrihans.no/kny2.htm |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Epikur
|
Sv: KåpeJeg fant en nydelig kåpe fra Won Hundred i fantastisk ullkvalitet. Den kostet 3000, men herregud så fin! Knyting i livet, riktignok, men en så forlengende og slankende fasong at det kunne gå.
|
|
|
#43 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KåpeSå bra! Jeg betaler gjerne 3000 for en kåpe siden jeg gjerne bruker dem i mange år før jeg bytter dem ut. (Den jeg kommer til å bruke i år igjen er fra 2008, og er en militærgrønn, kortere og litt tidligere modell av kåpen Marla viste bilde av.)
|
|
|
|
#45 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kåpe
Hvor er disse fra?
|
|
|
#46 |
|
Ad astra
|
Sv: Kåpe
Walker Slater.
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Sv: KåpeWalker Slater ja. De har en butikk i London, og en i Edinburgh. Det er fantastisk fine klær, og jeg elsker jakken min.
|
![]() |
|
|