|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde nok blitt en slags pensjonist. Med hobby(er) og investert litt, så hadde man vel noe å gjøre med det også.
|
|
|
#102 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde aller først betalt alle lån vi og familien sitter med. I tillegg hadde jeg betalt ut lånet for våre beste venner.
|
|
|
#103 |
|
En som trener
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg konstaterer i hvert fall at jeg hadde fortsatt i samme jobb. Elsker jobben min. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde beholdt alle pengene selv, levd etter prinsippet "man lever bare én gang", og kost meg og mine nærmeste glugg i hjel. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Aner ikke, det er så mye mer penger enn jeg trenger... men hadde garanert flyttet til ett større hus, reist, satt av til minsten og sikkert veledighet. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde sagt opp jobben min, og kanskje etablert en ny bedrift. En gårdsbarnehage. Ansatt kloke og gode folk, gjerne uføre i små stillinger til å stelle dyrene sammen med barna. Kokke noen timer daglig. En sangpedagog, en kunstner med interesse for barns kunstneriske uttrykksmåte. En med glødende interesse for barns motoriske utvikling, en naturpedagog, noen med interesse for språk og sosial kompetanse. Alle ville måtte kunne være lekende voksne, og så skulle vi ha små barnegrupper.... Og så må man ha en klok styrer. Og så meg....må da vel også kunne brukes til noe. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millionerJeg hadde sluttet i nåværende jobb og funnet noe annet som var mer givende, kunne godt vært noe veldedig. Men jeg måtte altså ha jobbet noe.
|
|
|
#109 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg har ingen økonomiske bekymringer, egentlig (og fint lite andre bekymringer), men hadde garantert blitt lykkeligere av 127 millioner. Og jeg hadde ikke bekymret meg for at jeg skulle bruke de opp heller. |
|
|
|
![]() |
|
|