|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Kid sleep klokke i vanlig butikkJeg trenger en kaninklokke NÅ. Er drittlei småttiser som våkner midt på natta, så da er kanskje en kid sleep kaninklokke tingen?! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn i dag???
|
|
|
#2 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkJeg kjøpte på Lille Prinsen på Bekkestua for noen år siden. Og artig at jeg leste dette nå. Hørte akkurat fra rommet til lillesøster: "mammaaaaaa, jeg tror kaninen går feil"
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkSprell, Babyshop og Barnas Hus har slike klokker tror jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkMorsomt! Jeg lå i natt og lurte på hvor jeg kunne få tak i en slik, jeg og.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkBaby shop har i hvert fall, ja. Men tror du småkidsa skjønner at de ikke skal stå opp før sauen/kaninen/whatever har stått opp? Jeg må innrømme at jeg tviler.
|
|
|
|
#8 |
|
Trøtt
|
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkHahaha, ser poenget ditt, ingling.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkJa, det skader absolutt ikke å prøve! Jeg fant den akkurat frem igjen til treåringen, etter å ha lagt den bort en stund. Hun er imidlertid bedre på å sove på morgenen, så kanskje lillesøster skal få prøve. De lærer fort, det er sant!
|
|
|
|
#11 |
|
koko
|
Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikkI gangen utenfor soverommet vårt i dag tidlig klokka fem. "E synst at en voksen skal følle me ned i stua!!" Usikker på om en sovende kanin kan overbevise vilje-bomba om at natt er natt, men kanskje verdt å prøve.
|
![]() |
|
|