Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kid sleep klokke i vanlig butikk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-14, 07:30   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Kid sleep klokke i vanlig butikk

Jeg trenger en kaninklokke NÅ. Er drittlei småttiser som våkner midt på natta, så da er kanskje en kid sleep kaninklokke tingen?! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn i dag???

Bill mrk takler ikke livet når jeg vekkes kl 5....

Gammel 31-10-14, 07:48   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kid sleep klokke i vanlig butikk

Jeg kjøpte på Lille Prinsen på Bekkestua for noen år siden. Og artig at jeg leste dette nå. Hørte akkurat fra rommet til lillesøster: "mammaaaaaa, jeg tror kaninen går feil"

Gammel 31-10-14, 07:50   #3
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sprell, Babyshop og Barnas Hus har slike klokker tror jeg.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 09:16   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Men tenk så mye du rekker!

Gammel 31-10-14, 09:30   #5
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Morsomt! Jeg lå i natt og lurte på hvor jeg kunne få tak i en slik, jeg og.

Gammel 31-10-14, 09:39   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jo'a Saint, man rekker sikkert mye når man makter å faktisknstå opp. Jeg er mere på sette på barnetv og slumre så lenge jeg kan.

Gammel 31-10-14, 09:48   #7
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Baby shop har i hvert fall, ja. Men tror du småkidsa skjønner at de ikke skal stå opp før sauen/kaninen/whatever har stått opp? Jeg må innrømme at jeg tviler. Men I hear ya, her satte minsten personlig rekord og sov til 0540 i dag. Da var vi kjempefornøyde.

Gammel 31-10-14, 11:06   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Hahaha, ser poenget ditt, ingling.

Men jeg tror faktisk de kan skjønne det. De skjønner jo at Teletubbiene sover bår det er leggetid på kvelden. Jeg tenker at det er litt sånn som med potta: vi begynte dor noen uker siden å øve på å sitte på potte, med masse positiv feedback og applaus når det kommer en dråpe. Nå tisser de på potta morgen og kveld. De lærer ganske fort i denne alderen, med litt oppmerksomhet og positiv forsterkning.

Gammel 31-10-14, 11:15   #9
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ja, det skader absolutt ikke å prøve! Jeg fant den akkurat frem igjen til treåringen, etter å ha lagt den bort en stund. Hun er imidlertid bedre på å sove på morgenen, så kanskje lillesøster skal få prøve. De lærer fort, det er sant!

Gammel 31-10-14, 17:05   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Barnas Hus hadde! Takk for tips! Jeg blir gal for at de kun finnes i rosa
Og lys blå, men nå har vi jaffal klokke i hus.

Gammel 31-10-14, 17:17   #11
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

I gangen utenfor soverommet vårt i dag tidlig klokka fem. "E synst at en voksen skal følle me ned i stua!!" Usikker på om en sovende kanin kan overbevise vilje-bomba om at natt er natt, men kanskje verdt å prøve.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.