|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Skal definitivt lufte ideen om det hjemme, for å få kjøleskapet litt opp ville bare vært en fordel tror jeg. Har egentlig tenkt til å kjøpe fiks ferdige sokkelskuffer til tørketrommelen, men vi kan jo klart snekre noe selv også.
![]() |
#22 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Det går ikke an å bygge opp vaskemaskin og vask pga vannmåler som står i veien bak vasken.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?
Hva skal dere med benkeplassen? Jeg tror kanskje benkeplaten over tørketrommel og varmtvannstank blir for høy som arbeidsbenk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har bakt søte kaker
|
Det blir 120 cm høyt, så det blir for høyt til en arbeidsbenk ja. Jeg har muligens tenkt til å ha kurver der, litt avhengig av høyden opp til skapet over. Alternativt å bruke det som en mellomstasjon når jeg bretter tøy.
![]() |
#26 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Hva skal du bruke høyskapet til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så da kan benkeplassen kanskje erstattes med skapplass? Jeg tror jeg hadde satt vaskemaskin og tørketrommel i søyle og heller hatt underskap eller skittentøysoppbevaring under benk ved siden av vasken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Ok. Jeg er veldig fornøyd med høyskap med trådkurver og skittentøysortering. Og med stang til å henge skjorter etc til tørk på. Benkeplassen kunne jeg nesten vært foruten. Samler bare rot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Jeg ville ha savnet plass til å henge fra oss skittent yttertøy og treningstøy, tror jeg. Og sette fra seg tilsvarende sko. Men dere har kanskje stor gang? Vi har ikke spesielt fancy vaskerom, men det er akkurat det jeg savner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Takk for gode innspill. Oppheng til klær og støvler blir på veggen der knaggrekken henger.
![]() |
#32 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Vi har et enda mindre vaskerommet. Vi har maskinene i tårn, og bruker område under benken til oppbevaring av skittentøy og tomflasker...
![]() |
#33 |
navnet sjemmer ingen
Jeg hadde heller ikke brydd meg om det, og jeg er veldig opptatt av interiør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tankefull
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Jeg ville kanskje hatt vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre. Også hatt en benkeplate med plass til oppbevaring av skittentøy i trådkurver under under vinduet.
![]() |
#35 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Flere gode innspill her, takk! Vi er veldig spente på hvor mye plass vi får i hver retning ut fra varmtvannstankdn, det kan være avgjørende for innredningen.
![]() |
#36 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Jeg tenker på veggen med vinduet. Den er jo en god vegg, egentlig. Kan du ha vask på den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Benkeplass er gull verdt. Jeg bretter og sorterer klesvasken der.
![]() |
#38 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Pga vann og avløpsplassering må vasken være der den er plassert i dag. Dessuten lyver bildet litt, det er ikke veldig romslig mellom vindusveggen og hjørne som vender inn i rommet, så jeg tror nesten det ville blitt litt trangt å lage to parallelle rader med skap i stedet for i vinkel som nå.
![]() |
#39 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Ja, det skal selvsagt males, legges nytt tak og flislegges på gulvet da.
![]() |
#40 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ditt beste tips til vaskerommet?Jeg tror du vil kunne løse en del av det bare ved å male det som males kan, rette ut og rydde i det som det er mulig med, og eventuelt bygge en liten kasse rundt noe. Jeg tror de overskapene dine kan bli lite brukt. Hva med å dele høyskapet i to, nederste del til støvsuger og øverste til en diger, uttrekkbar skittentøykurv til "lyst-sengetøy-og-håndklær"?
![]() |
|
|