|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilket piratskip til 2,5-åringen?2,5-åringen skal få piratskip i julegave, men vi vil gjerne kjøpe et som varer en stund. Han elsker luker som kan åpnes og lukkes og detaljer, men kan dessverre være litt hardhendt med ting.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Vår sønn fikk et fancy skip i tre, fra en eksklusiv lekebutikk. Det knekker og brekker. Datteren vår fikk Playmo - det har holdt.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Jeg har tenkt på det fra jake og sjørøverne, men tenkte kanskje det ville bli for barnslig fort? Eller kanskje ikke?
|
|
|
#5 |
|
Unik
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?
Til jul er det to år siden vår mars 2010-jente fikk den, den har holdt fint ihvertfall.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?3-åringen min har ei sånn Fisher Price sjørøverskute:
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Fisher price eller playmobil tenker jeg. Har hørt at dabeltannskipet er skjørt of fort går i stykker. Playmobil er vel nermest umulig å ødelegge. Fisher price likeså.
|
|
|
#8 |
|
Unik
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Denne har vi i tre, uten å være særlig imponerte:
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Har vist han flere på bilder, og entusiasmen står i taket, så tror ikke det blir så galt uansett hva vi velger, jeg bare synes det er kjipt om han vokser fra de fort. Til sammenligning elsker han å leke med smålegoen som storebroren har bygget. Nei, tror vi må gå for playmo. Har kjøpt 1-2-3 adventskalenderen fra playmo til han, så da får han noen flere figurer å sette på skipet, hehe.
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Vår erfaring med playmo er ikke så god , det knakk flere deler der enn på sabeltannskuta faktisk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Å, typisk.
|
|
|
#12 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Vår eldste fikk Playmo på samme alder, for de var utsolgt for Jake-skipet han egentlig ønska seg. Det gikk bra, vi lot bare være å montere alle smådelene, men det er først etter fylte fire at han leker ordentlig med det. Mellombror på 3 er litt for voldsom ennå, så det knekkes noen master her og der, men bare i festene - ingenting permanent ødelagt. Jeg hadde uansett kjøpt Jake nå. Gutta her er fortsatt fascinert av det, så det varer nok litt.
|
|
|
|
#13 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Ville har lekt masse med sjørøverskuta i playmobil som står hos svigerfar. Den stammer fra mannen og svogern var barn, så den har tålt mye. Men om dagens modell er like solid, vet jeg jo ikke.
|
|
|
#14 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Her lekes det enda med Jake og sjørøverne-skipet. Playmo-skipet er plukket fra hverandre og ser mer ut som et skipsvrak.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket piratskip til 2,5-åringen?Ok, da går vi for Jake som var planen i utgangspunktet.
|
![]() |
|
|