Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har tenåringene på bena nå i november?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-14, 11:36   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hva har tenåringene på bena nå i november?

Eldstemann vil ikke gå med annet enn Converse eller Nike Free. Han blir jo våt på bena men jeg gidder ikke å kjøpe noe som han ikke vil ha på fordi mamman synes det er fornuftig.
Jeg ser at kompiser også kun bruker det samme.

Hva bruker deres tenåringer på bena nå? Og hva skal de gå med i vinter og når det kommer snø?

Sist redigert av GinaK : 22-11-14 kl 15:19.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 11:40   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?

http://www.hubfootwear.com/

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 11:41   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med forede Converse eller andre forede sneakers?

Jeg har tolvåring og hun går med noen Doc Marten-lignende støvler som har fôr. Ikke egnet som vintersko, men greie i det høstværet vi har med fuktighet og 4-5 plussgrader. Hun bruker også høye gummistøvler en god del.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 12:00   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

14-åringen går med converselignende sko med for. De vanlige conversa har hun lagt bort for vinteren. Hun har vinterstøvletter til vinteren kommer for alvor.

Gammel 18-11-14, 12:22   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toms og Converse går tenåringane i min familie med... Min 12-åring finns ikkje fashionopptatt så han tar på støvlar når det regne og Cherrox når det er snø. Enn så lenge.

Gammel 18-11-14, 12:24   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

De HUB skoene var fine. Takk for tips, Pelen. Må vise gutten og høre hva han synes.
Forede Converse så jeg på i fjor men så kokte det litt bort fordi da hadde han goretec joggesko som passet men det vil han aldeles ikke ha i år.

Gammel 18-11-14, 12:27   #7
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Joggesko eller noe som ligner på UGGS eller Viking goretex lysegrå (11 år).

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 12:32   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

De HUB skoene var fine. Takk for tips, Pelen. Må vise gutten og høre hva han synes.
Forede Converse så jeg på i fjor men så kokte det litt bort fordi da hadde han goretec joggesko som passet men det vil han aldeles ikke ha i år.

Jeg kjøpte på Footway, men flere nettbutikker har dem.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 12:33   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Tror vi må holde oss til butikker sånn at han får prøvd.
Har nesten bestemt at han skal få UGGS til jul men de er heller ikke noe å bruke i regn/slaps så han bør vel ha enda et par i vinter.

Dere som har UGGS, går det an å impregnere sånn at de ikke trekker så mye vann? Hvordan er egentlig den sålen, er det ikke gummisåle? Blir de bedre med impregnering?

Gammel 18-11-14, 12:41   #10
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Noe ala dette. De har tynt for, så jeg tror ikke de duger når det blir veldig kaldt.

Gammel 18-11-14, 12:44   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Han vil ikke engang prøve sånn type vintersko. Det er akkurat det vi sliter med. Tror han bare må skjønne at han ikke kan subbe med converce/Nike i snø og slaps. Han mener selv at han bare kan gå i hjulsporene vettu.

Gammel 18-11-14, 12:47   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Har nesten bestemt at han skal få UGGS til jul men de er heller ikke noe å bruke i regn/slaps så han bør vel ha enda et par i vinter.

Dere som har UGGS, går det an å impregnere sånn at de ikke trekker så mye vann? Hvordan er egentlig den sålen, er det ikke gummisåle? Blir de bedre med impregnering?

Det har visst kommer en vanntett variant av "classic" i år. Jeg hadde kjøpt dem til tenåringen om det var UGGs han ville ha. Kjenner jeg fjortiser rett bytter de ikke ut de "kule" skoa med de pjaktiske bare for at været tilsier noe annet .

Gammel 18-11-14, 12:53   #13
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Min gutt er bare 9,5, men har meninger om sko. Han vil helst ha Nike og ihvertfall ikke goretex- sko. Etter mye leting godtok han disse i en annen farge:
http://www.zalando.no/hummel-stadil-...4d004-k11.html

Ikke hve jeg ville valgt til ham, men han ville ha de. Når det blir snø, må han ha varmere sko.

Gammel 18-11-14, 12:58   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlig Converse eller noen uforede skoletter.

Gammel 18-11-14, 13:04   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Stort sett det samme som resten av året. Jeg trøster meg med at de ikke dør av det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 13:23   #16
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Datteren min hadde UGGS da hun gikk i tredjeklasse. Vi kjøpte med egen UGGS-impregnering (vet ikke om de har det her) og de holdt føttene hennes tørre gjennom hele vinteren. Opplevde aldri at hun var våt på føttene.

Hun har enda ikke bestemt seg om det er UGGS eller andre vintersko hun ønsker i år så hun går også enda med Converse.

Gammel 18-11-14, 14:10   #17
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge snøen ikke har kommet er det joggesko som brukes mest. Stort sett hele tiden.
Når snøen kommer tror jeg hun fremdeles vil ha vintersko.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 14:34   #18
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Asics joggesko. Det funker visst like godt enten det er tørt, kaldt eller regner kattunger
Han har fått noen vanntette joggesko også, men de ble jo definert som tursko - ergo da brukes de kun om han skal på tur.
Har heldigvis fått ham med på et par forede (og vanntette) type skatesko som han kan ha når det blir litt kaldere og evt. snø.

Gammel 18-11-14, 14:35   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Min er riktignok 12, men her er det fortsatt Converse som gjelder. Lave støvler når det regner - hun hadde høye før, men med store føtter og smale legger ble de altfor vide, og derfor ikke brukt. Etter at vi kjøpte noen lave tar hun på støvler når det regner.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 14:39   #20
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Min bor i støvler av alle ting.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.