Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg et handlenett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-14, 22:04   #21
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et handlenett

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har fire handlenett fra Flip&Tumble, og de er fantastiske. De har lang rem så de kan bæres over skulderen, og pakkes sammen til en liten ball når de ikke brukes. Jeg kjøpte mine for fem år siden, og de er stadig like fine.

Men denne butikken sender bare til Sverige - hvor får man kjøpt disse i Norge?

Gammel 25-11-14, 22:12   #22
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også mine fra Baggu og de tåler mye. Tar liten plass i veska. Noen av de har jeg hatt i 5-6 år. Ellers liker jeg stoffnettene fra Søstrene Grene til småhandling.

Gammel 26-11-14, 08:05   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men denne butikken sender bare til Sverige - hvor får man kjøpt disse i Norge?

http://www.nomaden.no/main/index.php...pshop&Itemid=1

Jeg tror jeg kjøpte hos Krusedull, men de finnes jo ikke lenger tror jeg.

Gammel 26-11-14, 08:49   #24
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt noen knallfine hos søstrene grene Har med ugler og skogsdyr, og de tåler alt!

Gammel 26-11-14, 08:51   #25
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solvår, her.

Synes de grønne fra Kiwi er greie og så får man nytt når det blir slitt.

Jeg også, har alltid to liggende i vesken min. Har nettopp byttet ut to skitne og slitte, og fått to helt nye.

Gammel 26-11-14, 09:10   #26
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg har kjøpt noen knallfine hos søstrene grene Har med ugler og skogsdyr, og de tåler alt!

De er helt supre.

Gammel 26-11-14, 09:24   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke å gå med de stygge nettene med reklame for matvarebutikkene, men jeg har to fine som jeg har kjøpt i gavebutikken til DogA, de er fra et tysk merke jeg ikke kommer på i farten. Jeg liker at de er i nylon, har lange hanker og kan brettes sammen oppi en liten pose det er lett å ha i veska.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 10:16   #28
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har et par fra Meny, og et fra envirosax kjøpt hos Vidunderbarn.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 10:26   #29
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fra Meny og Kiwi og det er praktiske og stygge. Det er smart med lange hanker så de kan henges på skuldrene. De er også veldig store så de rommer mye. De ordinære i stoff blir alt for små.

Gammel 26-11-14, 11:08   #30
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde et veldig godt bomullsnett fra butikken Trader Joe i USA, etter 10 år var det likt godt, men jeg har mistet det. De syntes vi var sånne søte rare kunder som pakket varene våre selv. Vi fikk masse oppmerksomhet, karameller og handlenett.

Gammel 26-11-14, 11:34   #31
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Envirosac, er det disse?

Synes de ser pinglete ut. Rommer de like mye som en Coop plastpose?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 11:36   #32
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg har standard størrelse i nylon fra fra https://baggu.com . Veldig fornøyd. De kan vaskes, rommer mye og er gode å bære.

Har jeg også, pluss et stort nett derfra. Utrolig lett og solid.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 11:37   #33
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også glad i både Baggu og Flip&Tumble.

Gammel 11-02-15, 19:11   #34
Fluke

Fluke sin avatar

Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har standard størrelse i nylon fra fra https://baggu.com . Veldig fornøyd. De kan vaskes, rommer mye og er gode å bære.

Jeg elsker disse. Vi har 8 og bruker dem hele tiden. Vasker dem rett som det er, og de er fremdeles veldig fine selv om de er over 10 år gamle.

Ellers er Meny sine gode. Vi har IKEA også, og de er også veldig greie fordi de pakkes inn i seg selv. Men ikke så gode som Baggu altså.

Gammel 11-02-15, 19:37   #35
Cauchy

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke kommet noe videre med dette, så det er bra tråden dras opp igjen.

Hvor kjøper dere nett fra baggu?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 21:26   #36
Fluke

Fluke sin avatar

Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

https://baggu.com/

Gammel 11-02-15, 22:13   #37
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

http://www.ebay.com/itm/BAGGU-Standa...item3ceffafe85

Jeg har kjøpt disse.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 22:23   #38
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme her! Jeg sverger til Baggu, har hatt de i mange år og har diverse liggende i veskene mine. Har også noen veldig store som er kjekke til å frakte litt større ting.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.